obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Geen internet Asus DSL-AC52U
Chendriks
Hallo allemaal!
Het WIFI internet bij ons thuis is niet te doen , zelfs youtube heeft er boven moeite mee.
nu heb ik een nieuwe router/modem gekocht ipv zyxel.
Het gaat om de Asus DSL-AC52U
Nu krijg ik geen internet op , en vroeg mij af of iemand weet of dit eventueel geblokkeerd is?
Zijn er enige modem/Router(ineen) die iemand echt aanraad met flike wifi antennes?


Bedankt! Smile

Chris
 
Lutz
Dus je wil het Zyxel modem vervangen door een Asus modem? Probeer eerst Internet aan de praat te krijgen en een computer bedraad aan te sluiten.

Heb je ADSL of VDSL?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Chendriks
hallo!
Dat klopt , ik kan ook gewoon inloggen op het asus modem maar hij blijft disconnect aangeven maar ik weet ook zeker dat ik het verkeerde instel , helaas kan ik nergens de juiste instellingen vinden.
Ik heb een computer bekabeld , ik heb ADSL.
Vraag me af of het wel mogelijk is , ik kan er namelijk niks over terug vinden op internet
Gewijzigd door Chendriks op 25 februari 2017, 19:16
 
Chendriks
-
Zojuist antwoord gekregen van Online.nl

Hi Chris, Wat vervelend dat je wifi boven niet goed werkt. Wij ondersteunen dergelijke modems niet. Welk kan je via je zyxel modem, je wifikanaal wijzigen en een minder druk kanaal kiezen. Dat doe je je heel makkelijk via deze link: http://service.online.nl/modem-zyxel/?utm_source=OnlineNL&utm_medium=email&utm_content=Nieuwsbrief_reg&utm_campaign=april2016. Test de kanalen steeds eens voor een paar dagen om te ontdekken welke bij jou in de buurt het beste resultaat geeft 🙂 Groeten, Herman


-------------

Helaas dan houdt het op , toch bedankt!
 
Tiger
Het hoeft niet op te houden je kan ook een wifi repeater boven gebruiken om je signaal te versterken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet Asus DSL-AC52U', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie