obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox Lan Spelen
sevan
ik wil een spel (age of empire 2) multiplayer spelen maar het lukt niet kan iemand me daarbij misschien helpen wat ik moet doen

Sad
 
mesa57
Werkt mulitplayer wel binnen je eigen lan ?
Via de livebox gaat niet werken denk ik, want voor DirectPlay
heb je een uPnP enabled router nodig. De livebox ondersteunt dat niet. Voor mij een reden om een ander modem te gebruiken.
 
mesa57

Quote

pinnhead31 schreef:
ik speel hier gewoon online met de live box.
dit gaat zonder problemen

Age of Empires met iemand anders (dus niet via een gameserver) ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox Lan Spelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Opnames spelen niet af. Digitale TV storing : 3 25 jan 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Advertentie