obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Wie kan mij helpen??
Wanabo
Het zou mooi zijn als M4rc3ll0s zich meldde en vertelde of het werkt of niet! Shock
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
M4rc3ll0s
Sorry dat ik zo laat kijk druk druk drukPfft

maar ik heb ook een zitten kijken en ik weet nu niet echt wat het probleem is.
naar buiten kan je wel meerdere keren connecten op dezelfde poort, dat heet "Connection Tracking"
en dat kan elke router..
Alleen naar binnen, met NAT/PAT kan dat maar naar 1 ip toch...

En bedankt voor al jullie reacties

Marcel
 
Optimist

Quote

M4rc3ll0s schreef:
naar buiten kan je wel meerdere keren connecten op dezelfde poort, dat heet "Connection Tracking"
en dat kan elke router..
Alleen naar binnen, met NAT/PAT kan dat maar naar 1 ip toch...

Je hebt in principe gelijk.

Wanabo kwam met de suggestie om meerdere IP adressen te presenteren aan de server door met één PC een rechtstreekse verbinding met de server te maken en met de andere PC een verbinding te maken door middel van een proxy server.

Dat is een goede optie indien de server via FTP of HTTP wordt benaderd. Als het een ander protocol is, dan lukt dat niet.

Optimist
 
Richard

Quote

Alleen naar binnen, met NAT/PAT kan dat maar naar 1 ip toch...

Klopt, maar daar heb je alleen last van als er ook inkomende verbindingen gemaakt worden. Normaliter heb je dat niet vlug bij games als je zelf geen gameserver draait.

Greetings, Richard.
 
M4rc3ll0s
oke ik heb nu proxy.orange.nl ingestelt bij automatic configurations op 1 pc . Ik heb geen verstand over proxy servers ik weet nu ook niet of ik een proxy firewall moet instellen. zou iemand mij een beetje uitleg kunnen geven
 
Wanabo
Hier heb ik al eens wat over geschreven.

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=21&pid=81#post_81
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ghostcasper
M4rc3ll0s,

opzouten met die proxy meuk. uitzetten dus.

Gebruik op 1 der pc's
Hide IP Platinum 3.31

Dat gebruik ik als ik met meerdere pcs Jedi Academy wil spelen, want die begint dan ook te zeuren dat er al een pc met het ip nummer ingelogd is.. best wel lauw als je kids allebei met jun vriendinnetje wil multiplayeren....

Let wel op , als hideip uitstaat, en je kunt internet ineens niet meer op , moet je de proxy gegevens even wissen in internet explorer, extra, verbindingen, lan instellingen, en bij proxy server adres en poort wissen !

Veel plezier.


greetz , Casper


Edit Wanabo; link naar warez site weggehaald. Zie disclaimer!
Gewijzigd door Wanabo op 19 januari 2007, 19:30
 
M4rc3ll0s
thx

maar nu heb ik weer een probleem ik heb automatic configuration gezet en proxy aan gelaten. Alles gewist en Hide IP geupdate. De wereldbol gaat draaien en vervolgens stopt die niet meerPfft heb je enig idee hoe dit zou kunnen komen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie kan mij helpen??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Wie kan me helpen. DSL lampje gaat niet branden. Frequently Asked Questions : 10 11 jan 2013
wie kan mij helpen Eigen modem meer apparaten aansluiten : 36 24 nov 2011
wie kan me helpen? Algemeen : 10 21 jul 2010
Wie kan mij helpen? Algemeen : 2 15 okt 2008
Advertentie