Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
VOIP op andere modem dan de Live Box?
mrDevil
Ik vroeg me af of iemand VOIP al aan de praat heeft gekregen op een andere modem dan de Livebox?

Ben zelf in het bezit van een Draytek Vigor 2800 die in ieder geval goed werkt voor mijn internetverbinding..

Alvast bedankt!

Groet,

Dennis

Richard
Misschien kun je Daktary dan even helpen? Die heeft ook een 2800 maar krijgt hem niet aan de praat met Orange. Zelf begon ik er al aan te denken dat het probleem aan zijn Vigor lag.

Anyway, om je andere vraag te beantwoorden... nee nog niet aangezien Orange de benodigde instellingen hiervoor niet vrij geeft.

Greetings, Richard.

Optimist
@Richard: mrDevil was al zo vriendelijk om een mooie screenshot te plaatsen van zijn configuratie.

@mrDevil: op dit moment zijn volgens mij de instellingen van de telefoniedienst van Orange niet bekend. Ik vemoed dat hierbij veiligheidsoverwegingen een rol spelen.

Ik heb me eens laten vertellen dat Orange gebruikt maakt van H.323 voor de signalering (dus geen SIP). Verder weet ik er niets van.

Optimist

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VOIP op andere modem dan de Live Box?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 Dec 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 Jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 Oct 2019
Advertentie