obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Mijn website is niet te zien
sjaco
Hallo onze website is niet te zien dus ook de foto's en afbeeldingen niet
Het is ook niet zo dat de data limiet verlopen is.
Wat kan er bebeurd zijn?
goreten
Sjaco
Welkom op onze happy family site, nu ook op second life zie http://www.bloggen.be/jacobhienke
 
Richard
Moeilijk te zeggen zo. Het beste kun je eens aangeven waar je website gehost is. Heb je die toevallig bij Orange zelf staan op je homepage ruimte?
Er zijn wat werkzaamheden of in elk geval geweest, misschien is dat de oorzaak dat hij er tijdelijk uit ligt? Probeer morgen nog eens.

Greetings, Richard.
 
sjaco
Dank je wel Richard alles doet het nu weer ik heb inderdaad een website gehost bij Orange.
Het zou toch wel fijn zijn als er werkzaamheden enz zijn, om mails te versturen.
Nu gebeurt het altijd terwijl je van niets weet.
Gelukkig wel fijn dat jullie er zijn dat scheelt toch al weer een hoop kopzorgen.
Groeten en sucses met alles
Sjaco
Welkom op onze happy family site, nu ook op second life zie http://www.bloggen.be/jacobhienke
 
Richard
Tja daar heb je wel gelijk in, een mailtje als er werkzaamheden zijn zouden er wel meer (waaronder ikzelf) op prijs stellen doch dit gebeurt bij de meeste providers niet of het moet al om echt grote zaken gaan.

Ze vermelden een aantal dingen wel op de site van Orange, alhoewel ik persooniljk van mening ben dat die meldingen nogal weggestopt zitten en veel gemakkelijker bereikbaar zouden moeten zijn.

Afijn, bedankt voor de complimenten aan ons en fijn te horen dat het weer werkt.
Succes van je website!

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn website is niet te zien', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie