obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Vraagje over abbo van orange
nightwing

Quote

Richard schreef:
Wel harstikke mooi, ja ze doen veel om klanten te behouden, beetje bluffen kan dan geen kwaad.
Ik zou wel nog even met de administratie bellen en vragen of ze je daar even een schriftelijke bevestiging van willen sturen.


Die heb ik zojuist gehad:


opzegging van uw aanvullende dienst

ons kenmerk: pcVAS

Geachte heer XXXX,

U heeft aangegeven uw VOICE abonnement van Orange te willen opzeggen. Natuurlijk vinden wij het jammer dat u tot dit besluit bent gekomen.

uw contract
Uw VOICE abonnement loopt door tot 30/04/2007. Hierbij houden wij rekening met een contractsperiode van twaalf maanden en een opzegtermijn van één kalendermaand.

telefonie
Als u Telefonie heeft opgezegd, dan ontvangt u kort voor de beëindigingsdatum nog een tweede e-mail met daarin belangrijke informatie.

ongedaan maken
Als u de opzegging ongedaan wilt maken, is één telefoontje met onze klantenservice via nummer 0900 0134 (€ 0,50/min) al genoeg. U kunt uw abonnement zelfs tot 90 dagen na afsluiten opnieuw activeren. Uw abonnement en e-mailadres bewaren wij gedurende deze periode.

heeft u nog vragen?
Ga naar onze online klantenservice. Of bel onze ADSL klantenservice via nummer 0900 9515 (€ 0,20/min). Als u belt, vragen wij u uw klantnummer in te toetsen. Wij kunnen u dan beter helpen. Bel voor overige abonnementen via nummer 0900 0134 (€ 0,50/min).

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV




GrinGrinGrin
high speeds will never end.........
 
Optimist
Ik was al een beetje verbaasd over dit verhaal omdat ik ook makkelijk van telefonie af kon komen, tijdens het abonnement! Ik denk dat Orange daar niet echt moeilijk over gaat doen, want het risico is inderdaad levensgroot dat mensen overstappen als je ze dwingt een abonnement te beeindigen en dan weer aan te gaan!

Immers, als je naar een andere provider zou overstappen, dan heb je helemaal geen 'wachttijd' of zo.

Optimist
 
rrozema
Dank voor dit precedent. Het antwoord dat ik kreeg was een stuk minder duidelijk; ik heb het gelezen alsof het enkel aan het eind van de huidige contractperiode kon:

Quote


Wat is de procedure die ik moet volgen om enkel het Telefonie deel
van mijn abonnement op te zeggen?
U kan ons schriftelijk op de hoogte stellen, of bellen met 0900-9515
(afdeling opzeggingen)
Uw contract voor telefonie loopt tot: 31/01/2008


edit: misschien was mijn vraag ook niet expliciet genoeg. Het voordeel van de twijfel dan maar.
Gewijzigd door rrozema op 30 maart 2007, 22:53
 
Richard

Quote

ik heb het gelezen alsof het enkel aan het eind van de huidige contractperiode kon:

Ja correct, dat is bij Nightwing dus ook het geval, er is hier dus geen sprake van een precedent, zijn contract loopt namelijk tot 30-4-2007 en zoals je kunt zien wordt dan ook pas de telefonie stopgezet.

Dus jij zult inderdaad moeten wachten tot 31/01/2008.
Of liever gezegd 1 maand daarvoor (minimaal) omdat er een maand opzegtermijn is.
Greetings, Richard.
 
jan groen
Ik heb ook mijn telefoon eruit gedaan. Ik had dit per brief aangegeven. Ik werd toen gebeld met wat ik met mijn gewone ADSL wilde doen want ze hadden een mooie aanbieding.
Als ik mijn ADSL zou verlengen zonder tel dan zou ik voor het aankomende jaar €19,95 hoeven te betalen.Grin
Ik ben hierop ingegaan omdat de verbinding opzich prima voldoet.
Ik wacht alleen nog oop een shriftelijke bevestiging.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje over abbo van orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na update abbo nog steeds ADSL2+ Snelheid : 52 13 mrt 2015
fiberfast abbo Klacht over Online : 15 09 dec 2013
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 1 29 dec 2010
Advertentie