Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Livebox hangt gruwelijk.
|
|
Optimist |
Geplaatst op 03 April 2007, 21:53
|
Donateur » Diemen - The Netherlands Berichten: 376 Lid sinds: 11 Dec 2006 |
Quote spatieman schreef: na flashen ook H232 wat door Orange wordt ondersteund. Ik zou zo graag willen onderzoeken (met een probe) wat er precies qua H.323 signalering via DSL wordt verstuurd/ontvangen... Heeft iemand zo'n mooie probe? Optimist |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 03 April 2007, 23:41
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Quote Optimist schreef: Tja, ach, als je H.323 ondersteuning hebt, dan heb je nog niet de juiste configuratiegegevens om een en ander ook aan de praat te krijgen... H.323 is erg goed gedefinieerd, maar het zou me niet verbazen als Orange de standaard ietsje heeft aangepast uit veiligheidsoverwegingen. Ze hebben in ieder geval de standaard poort 1720 naar 4720 gezet. Da's al eentje die we kennen. Quote Optimist schreef: Ik zou zo graag willen onderzoeken (met een probe) wat er precies qua H.323 signalering via DSL wordt verstuurd/ontvangen... Heeft iemand zo'n mooie probe? Optimist Mag ik ook? pleeeeaaaaassseeee? |
|
|
sjaakboot |
Geplaatst op 07 April 2007, 16:04
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 08 Oct 2006 |
Zit sinds vanmiddag ook met dit probleem opgescheept! LB blijft maar herstarten! HELP!! |
|
|
Optimist |
Geplaatst op 07 April 2007, 22:19
|
Donateur » Diemen - The Netherlands Berichten: 376 Lid sinds: 11 Dec 2006 |
Herstart jouw Livebox zélf? Ik moest het ding altijd zelf uit- en aanzetten om weer een verbinding te krijgen. Ik ga het onding deze week terug sturen, want ik gebruik nu een ander modem met weer een gewone analoge lijn van KPN voor de inkomende telefoontjes. Optimist |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 07 April 2007, 23:06
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Quote sjaakboot schreef: Zit sinds vanmiddag ook met dit probleem opgescheept! LB blijft maar herstarten! HELP!! Probeer eens wat ie doet als je 'm enkel aan de stroom hangt? alle andere draadjes los. Als ie dan nog restart is het hopeloos: bel helpdesk en vraag nieuwe livebox. Anders heb je nog kans dat de oorzaak elders ligt. |
|
|
sjaakboot |
Geplaatst op 08 April 2007, 07:28
|
Heb de LB gereset en heb intusen weer 14 uur verbinding zonder problemen! Heb zelf het idee dat het erg druk was en dat hij doordoor een beetje over de rooie ging. Zou niet moeten mogen, toch? Maar ja, gelukkig alles weer oké! |
|
|
sjaakboot |
Geplaatst op 08 April 2007, 07:39
|
Had niks moeten zeggen! Vorige bericht geplaatst en de ellende begint weer! Nu lijkt het erop dat hij met een veel lagere snelheid wel werkt! Hou nu ongeveer de helft over! |
|
|
spatieman |
Geplaatst op 08 April 2007, 08:36
|
Activiteit » kerkrade. » Internet » Huawei HG655D Berichten: 156 Lid sinds: 17 Mar 2007 |
jullie geloven het niet. ik heb de LB ni 21 uur UP, zonder uitval, en nog met telefonie. SN Marge 12/11 dB momenteel, wow, zo'n sterk signaal heb ik nog nooit gehad. gisteren was dit nog 9/10 dB en ja, vroeger werdt er nogal op E-tech gemekkerd. maar ze zijn in de tussentijd tot een grote jongen uitgegroeid en veel kinderziektes zijn uit hun spullen gehaald. wou dat orange eens dat bij de LB ging doen, Maar goe. momenteel wordt hier op 9Mbit down gecapt, en daar kan ik 100% mee leven. alle pogingen om boven de 10Mbit te cappen resulteerde dus in 100% uitval per dag. daarbij, achterligend netwerk is maar 10Mbit van mijn openBSD doos af. als de LB het 24 uur uithoud vandaag (eh, en de rest van het jaar) dan krijgt orange een pluimpje van me. |
|
|
spatieman |
Geplaatst op 08 April 2007, 08:37
|
Activiteit » kerkrade. » Internet » Huawei HG655D Berichten: 156 Lid sinds: 17 Mar 2007 |
Quote Optimist schreef: Quote spatieman schreef: na flashen ook H232 wat door Orange wordt ondersteund. Ik zou zo graag willen onderzoeken (met een probe) wat er precies qua H.323 signalering via DSL wordt verstuurd/ontvangen... Heeft iemand zo'n mooie probe? Optimist probe? bedoel je scoop ? ik heb er een in de garage staan ,maar geen meetprobes er voor. maar ik denk ook dat ik een beetje ver weg woon. |
|
|
spatieman |
Geplaatst op 08 April 2007, 13:26
|
ik was te voorbarig.. ding ging weer in fuck you maar klant mode. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox hangt gruwelijk.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
Alarm melding via Livebox | Livebox meer apparaten aansluiten | : 3 | 21 Jan 2015 |
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten | Livebox configuratie en problemen | : 3 | 19 Dec 2012 |
Livebox vervangen door Thomson | Thomson meer apparaten aansluiten | : 11 | 20 Sep 2012 |
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer | Algemeen | : 4 | 29 May 2012 |
Advertentie