Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Problemen met aansluiting zakelijk orange.
|
|
matthijs |
Geplaatst op 12 February 2008, 15:33
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 12 Feb 2008 |
We zitten vanaf 15 februari in een nieuw pand en hebben orange zakelijk aangevraagd. Nu blijkt dat orange zoveel aanvragen krijgt dat er iets fout is gegaan. Hierdoor moeten ze alles handmatig gaan invoeren met als gevolg dat het nog wel even 1,5 of nog langer kan gaan duren voordat wij internet hebben. Het probleem is dat wij een ICT bedrijf zijn en zonder internet + telefonie kunnen wij niet functioneren. De helpdeskmedewerker zei dat ze er niks aan kunnen doen. Ik heb nu maar een klachtenbrief geschreven, want ik ga zo huur betalen voor mijn pand zonder dat ik er nog in kan. Heeft iemand nog ideeeen wat ik hier tegen kan doen? Begrijp Orange niet, ze weten toch als je de zakelijk markt wilt bedienen, dat je zulke problemen moet vermijden. Deze zin in hun voorwaarden zijn ze ook niet nagekomen: Orange neemt de overeengekomen levertijd van Diensten, Zaken en werkzaamheden zoveel mogelijk in acht, welke echter nooit zal gelden als fatale termijn. Bij (verwachte) overschrijding van de overeengekomen levertijd zal Orange tijdig in overleg treden met het Bedrijf. Er is nooit contact opgenomen. |
|
|
Richard |
Geplaatst op 12 February 2008, 18:52
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Tja, het probleem hier is dat ze geen contact hebben opgenomen, maar ze zouden altijd kunnen beweren dat dit wel geprobeerd is maar dat de telefoon in gesprek was of er niemand op nam. Beter was geweest als de clausule zou hebben vermeld dat de termijn wel gebonden is danwel dat de klant anders recht heeft op bepaalde zaken. Persoonlijk vindt ik het trouwens belachelijk dat een zakelijke aansluiting geen betere SLA en overeenkomst heeft wat dit betreft. Zakelijke klanten moet je te vriend houden. Zeker bedrijven als ICT bedrijven die toch ook iets voor jou als provider kunnen betekenen al was het maar in de vorm van mondelinge reklame als men tevreden is. Dus hier laat Orange zeker steken vallen. Het enige wat je volgens mij kunt doen is die klachtenbrief en eventueel zelf met de sales afdeling contact opnemen, duidelijk maken dat je zakelijk klant bent en dan proberen of ze je bedrijf geen prioriteit kunnen geven met die handmatige invoer. Greetings, Richard.
|
|
|
matthijs |
Geplaatst op 12 February 2008, 19:21
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 12 Feb 2008 |
Het probleem is dat ik al contact heb gehad met SALES. Die zeggen dat ik de helpdesk moet bellen (20 cent per minuut). De helpdesk kan niks voor me betekenen en kan er ook geen spoedgeval van maken. Het is een kwestie van wachten, volgens hun. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 12 February 2008, 19:22
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Richard schreef: Tja, het probleem hier is dat ze geen contact hebben opgenomen, maar ze zouden altijd kunnen beweren dat dit wel geprobeerd is maar dat de telefoon in gesprek was of er niemand op nam. Orange neemt toch in 99,9% van alle toezeggingen geen kontakt op met de klanten waarom zouden ze dan nu beweren dat ze gebeld zouden hebben. Tiger |
|
|
SoNiC |
Geplaatst op 12 February 2008, 19:36
|
Activiteit Berichten: 36 Lid sinds: 24 Nov 2007 |
geeft orange wel een SLA op haar diensten in de zakelijke markt ? zakelijk gezien moet je naar dat soort dingen kijken, zeker als je dr afhankelijk van bent. stel ik heb een vpn lijn liggen tussen 2 lokatie`s daar zijn veelste veel mensen van afhankelijk. dus zoek ik een internet provider die me een goede SLA kan bieden.. want als het mis gaat, ben je veel meer centen kwijt als die paar rot centen extra voor een goede zakelijke ISP Zakelijk DSL van orange wordt trouwens geleverd door BBNED |
|
|
Richard |
Geplaatst op 14 February 2008, 01:11
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Quote Orange neemt toch in 99,9% van alle toezeggingen geen kontakt op met de klanten waarom zouden ze dan nu beweren dat ze gebeld zouden hebben. Matthijs refereerde aan de voorwaarden en dat het feit dat ze geen contact hadden opgenomen, het enige punt was waar Orange zich niet volgens hun eigen voorwaarden aan voldaan hadden. Verder vroeg Matthijs zich af wat hij er nog tegen kon doen. De reden dat ik dat te verwachten antwoord van Orange schreef, is dat dit (bij evt. rechtszaak of weet ik wat) het antwoord van Orange zou kunnen zijn, waarbij TS dan niet kan bewijzen dat het niet zo is. Dus dat het enige argument wat hij aanhaalt waar Orange zich niet aan de voorwaarden hield, niet steekhoudend genoeg is om ermee verder te gaan. Een andere reden waarom ze dit zouden zeggen is er niet dus ik dacht dat e.e.a. wel voor de hand lag. @Sonic: Ik mag hopen van wel maar ik vindt er niet zo vlug iets over terug op hun zakelijke pagina's. Wel valt me op dat de prijzen wel leuk zijn voor adsl. Zakelijk betaald hier ook 19,95 (incl. b.t.w.). Gezien die prijsstelling en het feit dat e.e.a. ook gewoon middels de Livebox geschiedt, zal er ook wel geen SLA zijn. Wel is mijn nieuwsgierigheid gewekt, waar zie jij dat Orange Zakelijk adsl via BBned gaat? Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met aansluiting zakelijk orange.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. | Klacht over Online | : 8 | 16 May 2018 |
Online zakelijk ? | Algemeen | : 1 | 27 Feb 2018 |
Problemen na Upgrade | Algemeen | : 19 | 11 Dec 2017 |
problemen met Zyxel VMG8924 b10 | Algemeen | : 5 | 12 Jun 2017 |
Advertentie