obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online zakelijk ?
leosch
Hallo,

Ik beschik bijna een jaar over een ziggo zakelijk abonnement. Ik ben er over aan het nadenken dit abonnement op te zeggen vanwege een aantal dingen die mij niet bevallen. Bij Ziggo betaal je de factuur vooruit, de verbruikskosten betaal je achteraf. Ik weet niet wat hier de reden van is maar ik ben hier pas achtergekomen nadat ik tevens vaststelde dat de beloofde kortingsactie niet werd uitgevoerd en ik meteen de volle prijs betaalde. Dat werd achteraf wel gecorrigeerd maar had ik niets gezegd, was dit nooit gebeurd.

Een ander punt is dat de laatste tijd bepaalde diensten van Ziggo slecht bereikbaar zijn en ik steeds vaker met storingen en langzamer wifi te maken krijg, net op momenten waar ik dat niet kan gebruiken.

Ik heb net even op de website van online gekeken maar zie daar geen zakelijk pakket, biedt online dat wel aan?

Zijn hier meerdere mensen die de overstap van Ziggo naar Online gedaan hebben? Hebben jullie er spijt van of zijn jullie tevreden of zouden jullie liever terug naar Ziggo of een andere provider.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online zakelijk ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie