Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie?
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 05 July 2009, 13:51
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
http://www.routershop.nl/products/modem-router/draadloos-netwerk/adsl-over-analoog/3com-officeconnect-adsl-108mbps-wireless-firewall-router-annex-a.htm Aangezien je de livebox hebt zit je op een analoge aansluiting. Precies wat deze router ook doet. Ik zie eigenlijk zo geen reden waarom je hem niet zou kunnen gebruiken, houd er wel rekening mee dat telefonie alleen maar op de livebox werkt. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 05 July 2009, 15:31
|
protocol: RFC 1483 bridged Encapsulatie: LLC VPI: 8 VCI: 35 DHCP: IP adres automatisch verkrijgen En verder draadloos beveiligen, WPA2 is momenteel de standaard. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
walterkevin |
Geplaatst op 02 August 2009, 11:51
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 01 Aug 2009 |
hey ik heb een KPN experia hier nog liggen en me livebox is gecrasht.. (ik heb geen zin om 3 / 4 dagen te wachten op het pakettje van online) dus ik wil de experia aansluiten maar als ik alles invoer etc krijg ik geen verbinding. ik heb gehoort dat het aan de mac adress kan liggen maar hoe? ik heb dit ingestelt dns servers ook goed. weet iemand waarom het niet werkt??? |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 02 August 2009, 17:19
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
MAC adres clonen is niet nodig. Waarom stel je G 922.1 in? Dat is ADSL 1. |
|
|
walterkevin |
Geplaatst op 03 August 2009, 18:24
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 01 Aug 2009 |
welke moet hij dan? ADSL2 of ADSL2+ |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 03 August 2009, 18:31
|
ADSL2+ -ADSL2 is tot 12 mbit -ADSL2+ is tot 24mbit theoretisch Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 25 November 2009, 19:42
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Ik zie in het lijstje van de openingspost niet mijn hooggewaardeerde Speedtouch 780WL staan..! Die doet het ook prima via Online internet... Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 25 November 2009, 20:52
|
Hij mag ook geupdate worden Quote Verder nog een waarschuwing: Orange telefonie werkt uitsluitend met de livebox. Als je een ander modem aansluit, kun je geen gebruik meer maken van Orange telefonie. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
Barney |
Geplaatst op 31 July 2010, 11:17
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 19 Nov 2008 |
De SMC Barricade7904WBRA-N werkt ook prima. alleen tijdelijk even niet, omdat Online onderhoud heeft gepleegd en ik oa een nieuw ip adres heb en een aantal andere instellingen ook zijn veranderd. Hier moet ik dus weer achterkomen zodat ik mijn LiveBox weer de doos in kan stoppen en mijn eigen modem kan gebruiken. tot die tijd... toch de livebox dan maar :s |
|
|
Freekers |
Geplaatst op 12 August 2010, 13:12
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 15 Dec 2009 |
Belkin G Wireless Modem Router werkt ook prima. Haal zelfs nu nog een hogere snelheid dan met het orignele Online modem (+100-200KB/s) ! Wel even handmatig tijdens het installatie proces met de CD deze gegevens invullen: Gewijzigd door Wanabo op 12 February 2011, 18:08 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Advertentie