obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden!
Wanabo
Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden!

Vandaag een folder in de brievenbus.

Net nu héél Nederland gek is van Oranje....

... veranderen wij onze naam.

Orange Breedband wordt Online

Quote


Waarom verandert Orange van naam?
Onze nieuwe naam Online maakt meteen duidelijk waar we voor staan. We begrijpen dat internet inmiddels onderdeel is geworden van uw dagelijkse leven. Vandaar dat we er helemaal op gericht zijn om u zorgeloos te laten internetten. U blijft gewoon Online.

Wat gebeurt er met mijn internetverbinding?
Niets. Deze blijft ongewijzigd. Uw modem en modeminstellingen blijven gewoon werken als vanouds.

Wat gebeurt er met mijn e-mailadres?
Niets. U kunt uw huidige e-mailadres gewoon blijven gebruiken. Dit geldt voor alle e-mailadressen die eindigen op @orange.nl, maar ook voor alle @wanadoo.nl adressen.

Wat gebeurt er met de klantenservice?
Niets. Onze telefoonnummers en openingstijden blijven hetzelfde en wij blijven u graag van dienst zijn.

Verandert er iets aan mijn factuur?
Bijna niets. Onze bedrijfsnaam wijzigt natuurlijk wel op de factuur. En u zult in juli voor het eerst merken dat wij de tarieven afronden.
Hoe zat het ook al weer met de afronding van de tarieven?
Alle tarieven eindigend op 95 cent worden vanaf 1 juli afgerond naar boven op hele bedragen. Een maandtarief voor ADSL van € 23,95 wordt dus € 24.

Wat verandert er op mijn bankafschrift?
Alleen onze bedrijfsnaam. Nu staat er bij de incasso 'Orange Nederland Breedband B.V.' en dit zal vanaf juli 2008 'Online Breedband B.V.' zijn. Er verandert niets aan de dag van de maand waarop wij automatisch incasseren.

Wat verandert er aan de Algemene Voorwaarden?
De Algemene Voorwaarden blijven inhoudelijk gelijk. Alleen de bedrijfsnaam wijzigt. Daarnaast hebben wij de teksten vereenvoudigd, waardoor ze voor iedereen beter te begrijpen zijn. Inhoudelijk is de strekking of de betekenis echter niet veranderd.

Wat gebeurt er met mijn Orange modem?
Niets. U kunt uw huidige modem gewoon blijven gebruiken.

Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?
Niets. U kunt uw huidige telefoonnummer blijven gebruiken.

Wat gebeurt er met de Orange website?
Vanaf 26 juni hebben wij een nieuwe website. Natuurlijk blijft Webmail gewoon beschikbaar, en blijft het precies zo werken als u gewend bent. De naam 'Mijn account' verandert in 'Mijn Online', maar verder verandert ook daar niets. Uw login blijft hetzelfde.

Bron http://www.orange.nl/online

Gewijzigd door Wanabo op 07 juni 2008, 13:31
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
Ze kunnen ook niet eens zijn he over de naam.

Persoonlijk vind ik Wanadoo nog steeds de beste naam!
Bekend in de oren en lang niet zoveel gezeik toen der tijd, als nu met Orange en binnenkort met Online.


 
Lizard

Quote

Orange zal volgens het FD in juni een nieuwe, nog onbekende merknaam moeten gaan voeren. De vorige eigenaar van Orange, France Telecom, is eigenaar van de merknaam en staat niet toe dat deze nog wordt gebruikt.


Bron: [url=http://online.gebruikers.eu/news.php?readmore=21]KPN ziet af van overname Orange Breedband - media
[/url]
 
Richard
LoL.Grin
Greetings, Richard.
 
Wanabo
Online lijkt verdacht veel op FreeOnline, dat is het laatst door mij opgezette forum.

'K weet niet of ze daar blij mee zijn.
Gewijzigd door Wanabo op 07 juni 2008, 16:35
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
TCP_IP
@wanabo

ga je orange.gebruikers.eu ook hierop aanpassen??
 
Wanabo
Ja, al een paar kleine wijzigingen doorgevoerd in de titel en omschrijving van deze site.

Ik denk dat ik ook een nieuwe url ga gebruiken, http://online.gebruikers.eu.

Even de kat uit de boom kijken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lizard

Quote

Liberty schreef:
Waar staat dat op de website van Orange dat ze de naam gaan veranderen in online?

Zie de eerste topicpost:

Quote

Bron http://www.orange.nl/online
 
Wanabo
ForumOnline

Gewijzigd door Wanabo op 08 juni 2008, 12:13
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wanabo
Heb het logo op de server gezet, bedank Big Al.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Zyxel vmg8324-B10a Oranje dsl lampje brand moet dat niet groen zijn?? Helpdesk : 18 24 aug 2015
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Blauwe en oranje buizen Algemeen : 5 19 mei 2011
Advertentie