Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
problemen met administratie
pete100
Ik ben in maart overgestapt van ADSL Extra naar gewoon ADSL bij Orange/Online.

Nu, ruim vier maanden later, is deze wijziging nog steeds niet administratief verwerkt bij Orange/Online. Ik heb er al een aantal mailtjes en telefoontjes besteed, maar ondanks toezeggingen blijft mijn account op het duurdere ADSL Extra staan en moet ik dit tarief ook betalen.

Ik vind dit heel vreemd. Heeft iemand hier soortgelijke ervaringen mee?

Verder valt het me op, dat ik de facturen van Orange/Online altijd zelf scherp in de gaten moet houden. De kosten voor een Livebox, die plotseling ongevraagd werd opgestuurd, werden doodleuk op mijn factuur bijgeschreven. Als ik niet zelf aan de bel had getrokken, betaalde ik waarschijnlijk nog voor dat ding. Ik heb een zeer lage dunk van de administratie van Orange/Online.

TCP_IP
bel nog eens terug maar deze x moeılıjk doen... zeg dat je wılt opzeggen ıvm te hoge prıjs... dan proberen ze je vast en zeker te behouden.. begın dan over dıe downgrade naar gewone adsl... dnk dat er dan wel een lıchtje gaat branden

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met administratie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 Sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 May 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 Dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 Jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 Dec 2016
Advertentie