Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Hoe kom ik zsm van mijn online af!?
|
|
opdelijn |
Geplaatst op 06 February 2009, 16:10
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 06 Feb 2009 |
Hallo allemaal, Ik zou sinds 21 januari een adsl en telefoon verbinding van Online krijgen. Nu heeft het sinds de 21e nog geen minuut gewerkt. Er is een Kpn monteur langsgeweest, ik heb heel heel veel gebeld met de helpdesk en technische dienst, ik heb e-mails gestuurd. Niets heeft echter mogen baten. Toen mij deze week een installatiemonteur beloofd werd kreeg ik weer enige hoop, maar (uiteraard) is deze nog langsgekomen en toen ik wederom belde met de helpdesk was daar in het systeem niets van terug te vinden. Ik ben helemaal klaar met online en hun loze praatjes en beloften en wil zo snel mogelijk van die bende af. Ik heb geprobeerd per telefoon op te zeggen maar dit kan volgens hun pas na 21 dagen zondag internet. Is er een manier om er sneller vanaf te komen? Kan ik niet gewoon de modem terugsturen met een mooie begeleidende brief? Ik zit inmiddels ruim 16 dagen zonder internet, en ik heb het hard nodig voor studie en werk! Iemand een idee of ervaring? |
|
|
777bas777 |
Geplaatst op 19 February 2009, 11:46
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 19 Feb 2009 |
Als je echt niet van ze af kan komen dan kan je ze altijd nog in gebreke stellen. Dat is een brief sturen waarin je een redelijke termijn (2 weken) stelt waarbinnen ze de problemen moeten oplossen. Lukt ze dit niet dan kan je je contract verbreken omdat zij hun contractuele verplichting niet redelijkerwijs na kunnen komen. Dan kan je een brief sturen waarin je je contract opzegd. Je kan je lijn overlatne nemen door een andere partij zodat die de aansluitprocedute kan beginnen. Dan gaat er uiteraard nog wel 2 weken overheen eer dat je weer internet hebt maar dan heb je tenminste wel internet. Online blijft je wel bestoken met brieven dat je je contract helemaal niet zo op kan zeggen maar een ingebreke-stelling is een recht dat vastligt in het burgelijk wetboek. En dat geldt dus ook voor Online. Op het internet (sorry niet sarcastisch bedoeld) kanje meer informatie vinden hoe je een bedrijf in gebreke stelt. Zorg wel voor goede bewijsvoering want de jakhalzen van Online laten je niet zomaar gaan. Nadat mijn termijn vertreken was kon SpeedXS mij gelukkig binnen 8 werkdagen aansluiten. Iets wat Online na een maand nog niet gelukt was.... |
|
|
orange07 |
Geplaatst op 15 June 2009, 18:55
|
Activiteit Berichten: 106 Lid sinds: 28 Jun 2007 |
Quote 777bas777 schreef: Als je echt niet van ze af kan komen dan kan je ze altijd nog in gebreke stellen. Dat is een brief sturen waarin je een redelijke termijn (2 weken) stelt waarbinnen ze de problemen moeten oplossen. Lukt ze dit niet dan kan je je contract verbreken omdat zij hun contractuele verplichting niet redelijkerwijs na kunnen komen. Dan kan je een brief sturen waarin je je contract opzegd. Je kan je lijn overlatne nemen door een andere partij zodat die de aansluitprocedute kan beginnen. Dan gaat er uiteraard nog wel 2 weken overheen eer dat je weer internet hebt maar dan heb je tenminste wel internet. Online blijft je wel bestoken met brieven dat je je contract helemaal niet zo op kan zeggen maar een ingebreke-stelling is een recht dat vastligt in het burgelijk wetboek. En dat geldt dus ook voor Online. Op het internet (sorry niet sarcastisch bedoeld) kanje meer informatie vinden hoe je een bedrijf in gebreke stelt. Zorg wel voor goede bewijsvoering want de jakhalzen van Online laten je niet zomaar gaan. Nadat mijn termijn vertreken was kon SpeedXS mij gelukkig binnen 8 werkdagen aansluiten. Iets wat Online na een maand nog niet gelukt was.... Er komt as vrijdag 15 juni een monteur langs.............. Kijk er naar uit Mijn probleem: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_29864 Anders daarna opzeggen (contract verbreken) wegens wanprestatie en terug naar UPC als ik de helft hier van krijg ben ik nog blij... 25/1.5 met bellen + europa 35 euro http://www.upc.nl/totaalpakketten/int...gitale_tv/ Gewijzigd door orange07 op 15 June 2009, 19:02 |
|
|
kevinwalter |
Geplaatst op 11 August 2009, 19:52
|
Activiteit Berichten: 35 Lid sinds: 25 Jun 2008 |
NOOIT ONLINE NEMEN!!!! NOOIT GA DAAR WEG!!! wij hebben online 20 mb adsl extra etc etc mijn lovebox is kapot gegaan. ik heb 4 keer gebeld ja meneer we stuuren een nieuwe op. na 2 weken nogsteeds geen lb/speedtouch NOOIT IETS DOEN. hoe kan ik zsm weg gaan? rot zooie daar............. ik ga ook naar ziggo alles-in-1 extra... edit: na 2 weken heb ik dat modem gekregen........ maar ik wil nu gewoon wg ik vind dit geen manier van doen. Gewijzigd door kevinwalter op 12 August 2009, 15:50 |
|
|
Vlokjesman |
Geplaatst op 25 October 2009, 01:25
|
Activiteit » Wijzen komen uit het Oosten. Berichten: 108 Lid sinds: 11 Apr 2006 |
Je kunt het afkopen.
Ik ben ijdel. I know I am!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe kom ik zsm van mijn online af!?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |