obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Hoe kom ik zsm van mijn online af!?
opdelijn
Hallo allemaal,

Ik zou sinds 21 januari een adsl en telefoon verbinding van Online krijgen. Nu heeft het sinds de 21e nog geen minuut gewerkt. Er is een Kpn monteur langsgeweest, ik heb heel heel veel gebeld met de helpdesk en technische dienst, ik heb e-mails gestuurd. Niets heeft echter mogen baten. Toen mij deze week een installatiemonteur beloofd werd kreeg ik weer enige hoop, maar (uiteraard) is deze nog langsgekomen en toen ik wederom belde met de helpdesk was daar in het systeem niets van terug te vinden.

Ik ben helemaal klaar met online en hun loze praatjes en beloften en wil zo snel mogelijk van die bende af. Ik heb geprobeerd per telefoon op te zeggen maar dit kan volgens hun pas na 21 dagen zondag internet. Is er een manier om er sneller vanaf te komen? Kan ik niet gewoon de modem terugsturen met een mooie begeleidende brief? Ik zit inmiddels ruim 16 dagen zonder internet, en ik heb het hard nodig voor studie en werk!

Iemand een idee of ervaring?
 
777bas777
Als je echt niet van ze af kan komen dan kan je ze altijd nog in gebreke stellen.
Dat is een brief sturen waarin je een redelijke termijn (2 weken) stelt waarbinnen ze de problemen moeten oplossen.
Lukt ze dit niet dan kan je je contract verbreken omdat zij hun contractuele verplichting niet redelijkerwijs na kunnen komen.
Dan kan je een brief sturen waarin je je contract opzegd.
Je kan je lijn overlatne nemen door een andere partij zodat die de aansluitprocedute kan beginnen. Dan gaat er uiteraard nog wel 2 weken overheen eer dat je weer internet hebt maar dan heb je tenminste wel internet.
Online blijft je wel bestoken met brieven dat je je contract helemaal niet zo op kan zeggen maar een ingebreke-stelling is een recht dat vastligt in het burgelijk wetboek.
En dat geldt dus ook voor Online.

Op het internet (sorry niet sarcastisch bedoeld) kanje meer informatie vinden hoe je een bedrijf in gebreke stelt.
Zorg wel voor goede bewijsvoering want de jakhalzen van Online laten je niet zomaar gaan.

Nadat mijn termijn vertreken was kon SpeedXS mij gelukkig binnen 8 werkdagen aansluiten. Iets wat Online na een maand nog niet gelukt was....
 
orange07

Quote

777bas777 schreef:
Als je echt niet van ze af kan komen dan kan je ze altijd nog in gebreke stellen.
Dat is een brief sturen waarin je een redelijke termijn (2 weken) stelt waarbinnen ze de problemen moeten oplossen.
Lukt ze dit niet dan kan je je contract verbreken omdat zij hun contractuele verplichting niet redelijkerwijs na kunnen komen.
Dan kan je een brief sturen waarin je je contract opzegd.
Je kan je lijn overlatne nemen door een andere partij zodat die de aansluitprocedute kan beginnen. Dan gaat er uiteraard nog wel 2 weken overheen eer dat je weer internet hebt maar dan heb je tenminste wel internet.
Online blijft je wel bestoken met brieven dat je je contract helemaal niet zo op kan zeggen maar een ingebreke-stelling is een recht dat vastligt in het burgelijk wetboek.
En dat geldt dus ook voor Online.

Op het internet (sorry niet sarcastisch bedoeld) kanje meer informatie vinden hoe je een bedrijf in gebreke stelt.
Zorg wel voor goede bewijsvoering want de jakhalzen van Online laten je niet zomaar gaan.

Nadat mijn termijn vertreken was kon SpeedXS mij gelukkig binnen 8 werkdagen aansluiten. Iets wat Online na een maand nog niet gelukt was....



Er komt as vrijdag 15 juni een monteur langs..............
Kijk er naar uitGrin

Mijn probleem:
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_29864

Anders daarna opzeggen (contract verbreken) wegens wanprestatie en terug naar UPCWink
als ik de helft hier van krijg ben ik nog blij...

25/1.5 met bellen + europa 35 euro
http://www.upc.nl/totaalpakketten/int...gitale_tv/
Gewijzigd door orange07 op 15 juni 2009, 20:02
 
kevinwalter
NOOIT ONLINE NEMEN!!!! NOOIT GA DAAR WEG!!!
wij hebben online 20 mb adsl extra etc etc mijn lovebox is kapot gegaan.
ik heb 4 keer gebeld ja meneer we stuuren een nieuwe op.
na 2 weken nogsteeds geen lb/speedtouch NOOIT IETS DOEN.
hoe kan ik zsm weg gaan?
rot zooie daar............. ik ga ook naar ziggo alles-in-1 extra...


edit: na 2 weken heb ik dat modem gekregen........ maar ik wil nu gewoon wg ik vind dit geen manier van doen.
Gewijzigd door kevinwalter op 12 augustus 2009, 16:50
 
Vlokjesman
Je kunt het afkopen.
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe kom ik zsm van mijn online af!?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Advertentie