obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Fifa 10 Problemen
RifatSahin
Beste leden,

Ik heb sinds ik Fifa 10 had niet 1 keer normaal online kunnen spelen. Het bleek dat mijn POORTEN dichtwaren [ ofzo ]. Nou heb ik [ naar eigen logica en uit het boekje ] de volgende poorten op deze manier "geopend".

poortenfifa10

De poorten die volgens het boekje geopend moeten worden zijn als volgt :

TCP Ports: 80, 443, 9980-9989, 14500-14559, 42100
UDP Ports: 9570, 3659, 6000

Kan iemand mij vertellen wat ik nou goed of fout doe, want na het invoeren van deze poortnummers lukt het me nog niet om online te gaan met Fifa10.

Alvast bedankt voor de moeite dames/heren.
 
RifatSahin
UPNP staat zowiezo bij mij aan.. Daar had ik in het begin al een beetje last van met MW2. maar dat is opgelost.. de UPNP staat aan.. Maar de ports heb ik die wel goed ingevoerd?
 
RifatSahin
niemand?? Sad
 
I R Baboon
Heb je de port rule ook toegewezen aan je pc/PS3/Xbox?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
RifatSahin
yeps
 
RifatSahin
Wat me opvalt is dat ik niet ALTIJD online tegen iedereen kan, ik kan nu gewoon wel online spelen. Maar soms als ik tegen vrienden speel dan doet hij het soms wel soms niet...
 
I R Baboon
Doe je andere dingen naast het spelen?
Zoals downloaden en zo?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
RifatSahin
Nee, en zowiezo heeft downloaden weinig effect op mijn onlinegaming prestaties [ lees: haken, lag etc ]. Modern warfare 2 speel ik ook terwijl ik op het usenet zit bv. Hij wilt gewoon soms geen verbinding maken. heel raar..
 
I R Baboon
Trek je de hele verbinding dicht met downloaden?
Als test kan je in de meeste newsreaders een max limit zetten of beperkt de aantal threads.

Als dat het niet is, heb je een lange weg voor je om de precieze oorzaak te vinden.
Het kan aan de gameservers liggen of aan je verbinding of aan de router of toch op je pc?

Je hebt een actuele virusscan en malware scan gedaan?

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
RifatSahin
Qua virussen zit het wel goed, me laptop is nog geen 2 weken oud. Ik heb alle poorten die nodig waren, opengegooid. Als ik NIET download heb ik hetzelfde probleem. Dus wat er nu eigenlijk gebeurt is dat als ik geen verbinding kan maken met vrienden dat ik effe flip Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fifa 10 Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Advertentie