Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Online denkt dat z'n klanten debielen zijn! LOCKED Thomson TG712 -FAIL- !
|
|
pepijnk |
Geplaatst op 26 August 2010, 19:15
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Nadat mijn oude livebox te vaak uitviel moest ik over op de Thomson TG712 modem. Na wat zoeken in de totaal *ongebruiksvriendelijke* interface en een aantal uurtjes internet browsen ben ik erachter gekomen dat dit ding is gemaakt voor debielen - helemaal dichtgetimmerd en geen enkele mogelijkheid tot het instellen van wat meer dan niveau noop. Ik heb op het internet over meerdere boze klanten gelezen die met dit modem opgescheept zitten. Het is echt ongelooflijk dat "online" niet een admin password vrijgeeft. Dit, naast dat de speedtest ook nog eens zwaar tegen valt heb ik besloten bij online weg te gaan. Dus online => offline....!! Wat een prutsers, ik hoop dat er vele zullen volgen!! |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 26 August 2010, 21:23
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
@pepijnk, graag op je taalgebruik letten! Zie, disclaimer.
|
|
|
pvanzon |
Geplaatst op 27 August 2010, 19:53
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 27 Aug 2010 |
"Als je die TG712 echt zo erg vindt kun je altijd nog een eigen modem neerzetten, maar dan moet je ook niet op support rekenen van Online." Hahaha.... support van online?!?! Als je flink door dit forum heenbladerd begin je je af te vragen of je het wel support mag noemen. Wat een prutsers......! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online denkt dat z'n klanten debielen zijn! LOCKED Thomson TG712 -FAIL- !', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie