Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online denkt dat z'n klanten debielen zijn! LOCKED Thomson TG712 -FAIL- !
pepijnk
Nadat mijn oude livebox te vaak uitviel moest ik over op de Thomson TG712 modem.
Na wat zoeken in de totaal *ongebruiksvriendelijke* interface en een aantal uurtjes internet browsen ben ik erachter gekomen dat dit ding is gemaakt voor debielen - helemaal dichtgetimmerd en geen enkele mogelijkheid tot het instellen van wat meer dan niveau noop.

Ik heb op het internet over meerdere boze klanten gelezen die met dit modem opgescheept zitten. Het is echt ongelooflijk dat "online" niet een admin password vrijgeeft.
Dit, naast dat de speedtest ook nog eens zwaar tegen valt heb ik besloten bij online weg te gaan.

Dus online => offline....!! Wat een prutsers, ik hoop dat er vele zullen volgen!!

Wanabo
@pepijnk, graag op je taalgebruik letten! Zie, disclaimer.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

pvanzon
"Als je die TG712 echt zo erg vindt kun je altijd nog een eigen modem neerzetten, maar dan moet je ook niet op support rekenen van Online."

Hahaha.... support van online?!?! Als je flink door dit forum heenbladerd begin je je af te vragen of je het wel support mag noemen. Wat een prutsers......!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online denkt dat z'n klanten debielen zijn! LOCKED Thomson TG712 -FAIL- !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 Mar 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 Sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 Aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 Jul 2019
Advertentie