obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Problemen met NAT
rakkie20
Hallo allemaal!

Ik heb een probleem met modern warfare 2 op de pc. Mijn modem is een thomson speedtouch st706. Om te gamen en om bijvoorbeeld met vrienden online te spelen moet mijn NAT status open staan, nu staat hij bij mij sinds enige tijd op strict. Ongeveer een week geleden stond hij nog op open, maar hij is ineens naar strict gefloept, kan me niet herinneren dat ik instellingen heb veranderd. Ik kan nu geen games meer vinden, voor de rest is mijn internetsnelheid redelijk. Ik zou 2 mb per seconde moeten krijgen, krijg ongeveer 900 kilobytes tot 1 mb.
Voor modern warfare 2 heb ik alle benodigde poorten opengezet, ook heb ik al geprobeerd upnp aan te zetten, niets helpt Sad

Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.
Gewijzigd door rakkie20 op 28 november 2010, 12:34
 
I R Baboon
Het beste is soms om de router even te resetten naar fabrieksinstellingen.
Aan de achterkant zit een verzonken reset knop. Die moet je even vasthouden tot de router gaat booten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met NAT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Advertentie