obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Waardeloze levering tv ontvanger
Ruudvl
Zit al 3 weken te wachten op TV ontvanger word steeds aan het lijntje gehouden met word deze week geleverd maar er gebeurd niets. Ook internet valt regelmatig weg had ik nooit last van bij KPN spijt dat ik over gestapt ben, het een paar jaar geleden had ik nooit problemen bij online wat is veranderd?
 
Lutz
Heb je al de firmware van het modem bijgewerkt door het modem te herstarten?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
SKDJ
Ook ik zit inmiddels al twee weken op een HD decoder te wachten. Ondertussen wilde mijn wireless zich niet naar behoren laten instellen. De ZyXEL router vertoonde de vreemdste kuren aan de wifi kant, wat weinig goeds beloofd want mijn TV abonnement zou wireless zijn.

En zo zijn er al flink wat dagen aan services onderbroken van 'de aanbieding' van gratis twee maanden.

Jammer genoeg heb ik pas bij het tegen komen van deze problemen nagelezen hoe het tegenwoordig zit met Online. Ook ik heb een lange tijd hele goede service ervaren voordat ik een aantal jaar bij tele2 terecht kwam. Helaas is het tussentijds door T-Mobile overgenomen en daar gaat alles fout als het over klanten gaat. Klanten zijn daar zakken geld.

Na diverse vormen van reset en firmware updates is nu de volledige verbinding met Online zoek. Dit gaat dan ook via mijn adsl lijn van tele2 die ik gelukkig in leven heb gelaten.

In een ander forum wordt gesproken over gezamenlijk actie ondernemen m.b.t. het digitale TV pakket. Ik zal me daar bij voegen. En ben nu al klaar om er een consumenten programma op te zetten.
 
Tiger

Quote

SKDJ schreef:

Ook ik zit inmiddels al twee weken op een HD decoder te wachten. Ondertussen wilde mijn wireless zich niet naar behoren laten instellen. De ZyXEL router vertoonde de vreemdste kuren aan de wifi kant, wat weinig goeds beloofd want mijn TV abonnement zou wireless zijn.

En zo zijn er al flink wat dagen aan services onderbroken van 'de aanbieding' van gratis twee maanden.

Jammer genoeg heb ik pas bij het tegen komen van deze problemen nagelezen hoe het tegenwoordig zit met Online. Ook ik heb een lange tijd hele goede service ervaren voordat ik een aantal jaar bij tele2 terecht kwam. Helaas is het tussentijds door T-Mobile overgenomen en daar gaat alles fout als het over klanten gaat. Klanten zijn daar zakken geld.

Na diverse vormen van reset en firmware updates is nu de volledige verbinding met Online zoek. Dit gaat dan ook via mijn adsl lijn van tele2 die ik gelukkig in leven heb gelaten.

In een ander forum wordt gesproken over gezamenlijk actie ondernemen m.b.t. het digitale TV pakket. Ik zal me daar bij voegen. En ben nu al klaar om er een consumenten programma op te zetten.


Als ik het goed begrijp heb je nu 2 abonnementen lopen 1 nog van Tele2 en 1 van Online.
Je hebt ook diverse vormen van reset en updates van firmware gedaan geef je aan maar ik zie niets over het modem van de Huawei wel over de ZyXel en die is van tele2 misschien haal je wel een aantal zaken door elkaar waardoor dingen fout gaan.
Hou je in eerste instantie maar bij de ZyXel voor je Tele2 verbinding en de Huawei voor je Online verbinding ik denk dat je probleem dan opgelost is wat de verbinding betreft.
 
SKDJ
Maakt u zich geen zorgen veteraan. Ik ben een redelijk goeie ICTer en haal geen zaken door elkaar. Dat laatste laat ik aan de Online helpdesk over. De ZyXEL router is van Online, maar het abonnement komt bij Canal Digitaal vandaan, vandaar de andere router. Hier staat alles op een rijtje:
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_48468 [Link klikbaar gemacht, Lutz]

Omdat ik hier nieuw ben heb ik het mogelijk op de verkeerde plek gepost, maar ik begrijp ook dat die nieuwe abonnees nieuw zijn. Dus misschien was er nog geen plek voor.
Gewijzigd door Lutz op 08 juli 2014, 19:01
 
WillemWilliams
5 weken geleden alles in 1 besteld bij online.
Sindsdien niets meer gehoord.
ik kreeg deze week alleen een mailtje dat mijn internetverbinding opgeleverd is maar dat werkt al 6 weken.(ik had al internet en bellen en ben laatst verhuisd maar al 4 jaar klant)
De laatste tijd heb ik ook weer regelmatig problemen met telefoon .
Als ik binnenkort niets hoor ben ik bang dat het pakket bij levering meteen weer retour afzender gaat.....
 
SKDJ
De problemen zitten hem in het feit dat 'alles in 1' eigenlijk helemaal via de infrastructuur van Canal Digitaal. We zijn dus weer de dupe van managers die het leuk vinden bedrijven en hun klanten als Monopoly objecten te behandelen. Dat raakt zowel de naam van het bedrijf, de medewerkers van twee betrokken helpdesks (Online & Canal Digitaal die nu opneemt voor Online), de kwaliteit van de 2e lijns technische ondersteuning (die in de verwarring geen poot uit hoeven te steken omdat toch niemand begrijpt wat ze zeggen) als de klant.

Ik haat dit soort systemen maar heb me er bij neergelegd dat wanneer een bedrijf van meer dan 1 miljoen Nederlanders tenminste 1 euro per maand krijgt, er geen redden meer aan is. We zullen het er mee moeten doen of zorgen dat we de wetten aanpassen. Dat laatste daar zijn mijn medeconsumenten dan vaak weer te verwend voor.

1 Post voor deze post is een link naar de dingen die ik met het alles in 1 pakket meemaak. Op dit moment lijkt het door intensief contact met de helpdesk en -mogelijk- het benoemen van een aangemelde klacht bij klachtkompas in orde te komen.

Het echte helpdesk nummer wordt nergens in de Online communicatie vermeld maar voor het alles in 1 pakket moet je bij:
0475729004 zijn
. Mocht je dat zelf nog niet achterhaald hebben. Misschien dat je (oude) klantnummer dan toch weer voor problemen zorgt maar dan weet je in ieder geval dat daar waar men je klantnummer beheert, niemand zit die iets weet over het alles in 1 pakket. Zij moeten ook weer de andere helpdesk bellen.

Zorg dat ze een case aanmaken en laat ze zij wijze van spreken voorlezen wat er in staat want ook het luisteren valt nog lang niet mee voor deze verwarde helpdeskmedewerkers.

btw dank voor het klikbaar maken Lutz
 
Tiger
Ik ben van mening dat je als provider iets levert dat wat je levert goed moet zijn. Is het niet goed moet je na een paar contacten de provider in gebreke stellen waardoor ze dan binnen een bepaalde termijn (ik dacht 3 weken) de zaak in orde moeten hebben zo niet kan je je contract laten ontbinden want dan leveren ze iets wat niet werkt. Laat je dus niet met een kluitje het riet in sturen want je hebt als klant natuurlijk plichten maar ook rechten.
 
WillemWilliams
Na mijn vorige reactie kwam er snel een actie van online!!
Toeval?
Hoe dan ook: "Oplever datum bekend
We leveren uw DSL verbinding rond 23-07-2014 op. Omstreeks deze datum krijgt u ook het modempakket thuisgestuurd."

Er is nog niets gebeurt vandaag. Wie weet morgen?
 
Tiger

Quote

WillemWilliams schreef:

Na mijn vorige reactie kwam er snel een actie van online!!
Toeval?
Hoe dan ook: "Oplever datum bekend
We leveren uw DSL verbinding rond 23-07-2014 op. Omstreeks deze datum krijgt u ook het modempakket thuisgestuurd."

Er is nog niets gebeurt vandaag. Wie weet morgen?


Als ik uit ga van je vorig bericht wacht je nu al 7 weken dat is toch vrij lang en dat is volgens mij toch niet de afspraak dat jij zo lang moet wachten terwijl je al een internetverbinding had.
Belachelijk dat dit zo lang moet duren en dit is zeer klantonvriendelijk want zo ga je niet met klanten om.
Online is Online niet meer ik denk dat het ze zo goed gaat dat ze behoorlijk steken laten vallen waar de klant de dupe van is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waardeloze levering tv ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger MZ 101, doorspoelen definitief voorbij Digitale TV storing : 1 23 apr 2019
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
mz-101 ontvanger 5.0.6.p-196 Algemeen : 1 12 apr 2018
Kaonmedia M7 MZ-101 Ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 11 28 jun 2016
waardeloze klantenservice Klacht over Online : 4 28 apr 2015
Advertentie