obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Waardeloze levering tv ontvanger
WillemWilliams
Het enige wat er wel veranderd is is dat ik nu nal 2 dagen helemaal geen internet meer heb.
 
WillemWilliams
Update:
Had sinds enkel jaren ADSL basis (internet en bellen) met een snelheid van ongeveer 3.6 MB.
Begin juni alles in 1 aangevraagd.
Bij mij zou een internetsnelheid van 14 MB maximaal haalbaar zijn dus zou ik i.p.v. televisie via internet een digitennepakket krijgen.
Op 23 juli zou alles opgeleverd worden. (mail van 10 juli)
Op 23 juli was er nog niets geleverd (digitennekastje) en internet werkte niet meer! (zijn er mee bezig???)
Gebeld met Online en alles zou 24 juli moeten werken en daar zou ik sowieso 's avonds door mederwerker X over teruggebeld worden.
Op 24 juli werkte 's avonds om 21:00 internet weer. (na 2 dagen geen internet)

Echter:
Nog steeds de oude internetsnelheid van 3.6MB. (geen 30 MB van abonnementsvorm of 10-14 Mb maximaal haalbaar op dit adres)
Nog steeds geen digitenne geleverd.
Niet teruggebeld door medewerker X.
Wel een mail dat alles opgeleverd is en voortaan de nieuwe abonnementskosten afgeschreven worden...

Wordt dus weer bellen naar dat betaalde nummer....Sad
 
WillemWilliams
Update:
Heb gister weer gebeld met online.
Volgens de medewerker ligt het aan de intrainwaardes.
Zoals reeds vermeld heb ik nu een online supersnel internet 30 MB abonnement.
Wat in de praktijk neer zou komen op 10-14 MB.
Nu heb ik werkelijk zo'n 3,7 tot 4 MB (draadloos of bedraad).
Hieronder de statistieken van het modem:

Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 3080
Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 42007
Verbindingstype VDSL2
Kanaaltype
Interleaved
Upstream SNR (dCool 22.6
Downstream SNR (dCool 9.7
Upstream uitgangsvermogen (dBmV) 2.2
Downstream uitgangsvermogen (dBmV) 18.6
Upstream CRC fouten 0
Downstream CRC fouten 0
Upstream FEC errors 0
Downstream FEC errors 0

Volgens de medewerker zou de downstream lijnsnelheid bij mij veel te hoog ingesteld staan.
Klopt dit?
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
 
I R Baboon
Die downstream zou moeten eindigen rond de 30000 kbps.
Dus je hebt nu teveel... Think
Blijkbaar is dat dus niet goed.

Hoe ver zit je van de centrale?
Check hier je postcode: https://www.tele2.nl/wholesale/availa...ity-check/
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
WillemWilliams
Dank voor je antwoord!
Hierbij dat resultaat:

Copper exchange distance (approx.): 600 meters.

Redelijk gunstig lijkt me.
Hemelsbreed zit ik er trouwens maar zo'n 200m vandaan en dat is ook nog eens slechts 1 straat maar ergens worden blijkbaar toch meer meters gemaakt.
 
WillemWilliams
Update:

Vanmiddag teruggebeld door de medewerker die vrijdagavond zou bellen.
Met excuses want het was zo druk.
Vanmiddag was ik op mijn werk dus zou hij vanavond terugbellen om alles weer door te nemen.

Helaas weer niets van gehoord...
 
WillemWilliams
Overigens:

Afgelopen zaterdag is pakket tv ontvanger bezorgd.Smile
Dus alles is binnen.
Alleen die internetsnelheid is nog niet voor elkaar.
 
Tiger

Quote

WillemWilliams schreef:

Update:

Vanmiddag teruggebeld door de medewerker die vrijdagavond zou bellen.
Met excuses want het was zo druk.
Vanmiddag was ik op mijn werk dus zou hij vanavond terugbellen om alles weer door te nemen.

Helaas weer niets van gehoord...


Afspraak is afspraak en als je die niet na komt vindt ik dat onbeschoft ook onder het mom van het was te druk.
De klant is toch nog altijd Koning want die brengt toch het geld in het laatje of niet soms.
Dit gedrag geeft aan dat de manager die deze afdeling beheerd te slap is in zijn beleid.
En het zou eens goed zijn om deze flink op zijn vingers te tikken voor de manier waarop zijn mensen met klanten omgaan.
Ik vindt het schandalig dat eigenlijk Online want die is tenslotte verantwoordelijk voor het handelen van zijn mensen een beetje solt met klanten en ik spreek de hoop uit dat hieraan eens een einde moet komen.
 
WillemWilliams
Zou dus maandagavond ook weer teruggebeld worden.
Nu, dinsdagavond nog steeds niets gehoord.
Het probleem is dus nog helemaal niet opgelost.
Heb niet het idee dat mijn zaak prioriteit heeft.
 
WillemWilliams
Nu ben ik met stomheid geslagen!
Vanavond maar weer gebeld met online omdat ze zelf niet terugbellen zoals ze beloven.
Hele ritueel weer doorlopen: Speedtest doen, modem instellingen openen, met draad aansluiten...

Nu kwam de medewerker van online met een ander verhaal.
Mijn intrainwaardes zijn enorm goed!! (42007)
Dat ik geen CRC fouten en FEC errors heb is ook al super!

Dus:
Het is een lokaal probleem.
Online zegt dat dit wordt veroorzaakt door een virus of een verkeerde adapter.
Ik heb een telefoonnummer gekregen van een lokale computerhelpdesk en die moeten het maar voor mij uitzoeken want "online" levert een perfecte verbinding...

Ik voel me niet serieus genomen.
Al twee keer ben ik niet teruggebeld zoals beloofd en nu zou het aan mijn pc liggen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waardeloze levering tv ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger MZ 101, doorspoelen definitief voorbij Digitale TV storing : 1 23 apr 2019
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
mz-101 ontvanger 5.0.6.p-196 Algemeen : 1 12 apr 2018
Kaonmedia M7 MZ-101 Ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 11 28 jun 2016
waardeloze klantenservice Klacht over Online : 4 28 apr 2015
Advertentie