obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Code online app
Gevan
Ik heb de online app voor tv gedownload op m'n ipad, hij vraagt om een code van de tv decoder, deze heb ik bekeken geen code te zien ik heb online tv,internet, bellen....
 
Denisjes20
Bij menu, naar instellingen, mobiele diensten, naar beneden, genereer een code, ok. Geef de code in in de app en voila.

Groet dennis
 
Gevan
Ik zie geen mobiele diensten staan bij instellingen op de tvmodem
 
Wanabo
Ik denk dat Denisjes20 de website van online zelf bedoeld.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Denisjes20
Ik bedoel niet de website, echt het modem.
Als je de tv aanzet en de tv modem ook (zodat je dus tv kijkt) en je dan op de knop menu drukt en de door mij beschreven stappen dan vind je de code. Althans bij mij. Ik heb sinds 2 weken het hele boeltje geïnstalleerd. Weet niet of er verschillende modems en dus verschillende versie van het menu zijn...

groet dennis.
 
Gevan
Bij mijn modem dus niet
 
I R Baboon
Dan zal het het wel de TV decoder moeten zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Denisjes20
Modem, decoder.... Allemaal 1 pot nat ;-)

Idd de decoder.
 
I R Baboon
ROFL Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Code online app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie