obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Slechte dienstverlening
glenn fens
Ik heb sinds zomer 2014 glasvezel met de diensten van Online. ALLE diensten hebben nog geen dag goed gewerkt. Al vanaf het begin had ik slechts 5Mbps, hetgeen nu pas is opgekrikt naar 25Mbps;Ben nu aan mijn 2e M7 box bezig die nog steeds niet functioneert. Nu is het al zo erg dat ik slechts 10min onafgebroken kan kijken en luisteren en dan hangt de kast zich op en moet ik opnieuw opstarten. Mijn Zyxel modem is slecht met Wifi bereikbaar. Alle LAN poorten muv van LAN poort 4 die voor TV is, doen het niet. We gaan nu naar de 3e Zyxelmodem.. en nog steeds geen oplossing..
Mijn telefonie dienst, functioneert ook n iet. Sinds afgelopen week is mijn telefoon weer enigszins bereikbaar. De online webportal ligt er meer uit dan dat ie in de lucht is.
WAARDELOZE ONDERSTEUNING; WAARDELOZE BEREIKBAARHEID!!! WAARDELOZE DIENST! NOG GEEN DAG KUNNEN GENIETEN VAN DE VOORDELEN VAN GLASVEZEL !! WAARDELOOS!!
 
Tiger
Beste glenn fens,
Het verbaasd mij dat je het zo lang geaccepteerd hebt dat alles niet goed functioneert.
In mijn ogen levert Online een wanprestatie om jou zo lang te laten aanmodderen met hetgeen ze geleverd hebben.
Je moet eisen dat de hele zaak gecanceld wordt en een vergoeding krijgen van de hele periode dat het niet goed gefunctioneerd heeft.
Het is gewoon te gek voor woorden wat Online jou geleverd heeft en laat je niet met een kluitje het riet in sturen want dit is pure wanprestatie.
 
I R Baboon
Als een ingebrekestelling gestuurd naar Online?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
glenn fens
Al eens geprobeerd een aangetekende brief te sturen naar een postbus??
 
I R Baboon
Ja, dat kan: http://www.postnl.nl/klantenservice/v...stbus.html

Je kan ook terugvallen op een normaal adres:
Rijswijkseweg 60
2500 BC Den Haag
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
glenn fens
Ik heb de brief klaarliggen , maar eerst heb ik hen nog een kans gegeven op mijn klachtenformulier te acteren. Bij geen gehoor vandaag, gaat de brief eruit. (Ondertussen is het alweer woensdag en is mij verleden week donderdag een nieuw (de 3e!) modem beloofd..)
In ieder geval bedankt voor de adresgegevens.. Keep you informed...
 
I R Baboon
Je mag ons zeker op de hoogte houden. Graag zelfs...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
glenn fens
Geweldig!! Heb de brief verstuurd. En wat denk je? Bij online hebben ze mijn telefoon helemaal afgesloten vanwege de openstaande factuur van Januari!!
Wat is dit voor een organisatie??? Mijn probleem nota bene onderkennen tijdens het op één na laatste telefoongesprek. Toegezegd gekregen dat de modem wel eens stuk kan zijn en ik dus en nieuwe krijg en dat dit een paar dagen duurt (inmiddels 3 weken geleden). Een ingebrekestelling brief gestuurd na uitblijven van de modem en als reactie mijn telefoon helemaal afsluiten en dreigen met de rest ook af te sluiten als ik niet betaal.

Een gotspe..!!
 
glenn fens
ben inmiddels 30min in gesprek en weer niks
 
I R Baboon
Heb je je klacht al eens op klachtenkompas gezet?
Schijnbaar helpt dat om problemen sneller opgelost te krijgen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte dienstverlening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zeer slechte oplossing klachten Klacht over Online : 5 14 okt 2015
Slechte wegvallende WiFi verbinding Algemeen : 16 11 aug 2015
Slechte ontvangst Wifi met Fritzbox 7360Hoe zijn jouw ervaringen inmiddels Lutz? Huawei configuratie en problemen : 3 31 mei 2015
Slechte verbinding Internet Storing : 3 11 mrt 2014
Advertentie