Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
TV tijdelijk verhuizen
|
|
Arno |
Geplaatst op 11 August 2015, 12:22
|
Activiteit » Rijswijk » 2283 JD Berichten: 2 Lid sinds: 11 Aug 2015 |
Mijn TV staat nu in Rijswijk en ontvang TV via Antenne en bijbehorende kaart. Kan ik overal in Nederland m.b.v. de antenne en kaart tv kijken? |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 11 August 2015, 12:38
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Ja, in principe wel. Alleen is niet overal dezelfde signaalsterkte beschikbaar. Hangt af van de bebouwing en hoe ver je van de Digitenne mast af woont of verblijft. In het slechtste geval moet je terugvallen op een buitenantenne. Maar dat is in de meeste gevallen niet echt nodig. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Arno |
Geplaatst op 11 August 2015, 13:02
|
Activiteit » Rijswijk » 2283 JD Berichten: 2 Lid sinds: 11 Aug 2015 |
Dien ik dan de kanalen opnieuw te programmeren? M.a.w. kan dit verschillen per gemeente? |
|
|
dutch flash |
Geplaatst op 11 August 2015, 14:11
|
Activiteit » Rotterdam » FRITZ!Box 7490 Berichten: 109 Lid sinds: 21 Aug 2010 |
Quote Arno schreef: Dien ik dan de kanalen opnieuw te programmeren? M.a.w. kan dit verschillen per gemeente? Nee dat hoef je niet te doen. Alleen de Regionale omroep veranderd meer niet. Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 11 August 2015, 16:08
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Digitenne werkt met regio's. Hangt er maar van af waar je naar toe gaat. Zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/DVB-T-f...requenties Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV tijdelijk verhuizen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet in gebruik | Storing | : 7 | 24 Feb 2010 |
Verhuizen binnenkort | Opleveringsproblemen | : 2 | 24 Dec 2009 |
Hoe kom ik te weten of mijn ADSL ooit nog zal verhuizen? | Opleveringsproblemen | : 2 | 18 Aug 2008 |
Problemen verhuizen en opzeggen abonnement | Algemeen | : 2 | 25 Feb 2008 |
Verhuizen | Opleveringsproblemen | : 2 | 22 Dec 2007 |
Advertentie