obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Zeer slechte oplossing klachten
Dafje
Ben al vanaf My Web tot nu klant bij online. Heb laatst mijn account verlengd en er interactieve T. V. erbij. Ben 6 weken bezig omdat T.V niet goed werkte heb eindelijk een ander modem.
Word er een afspraak gemaakt dat er een monteur komt maar wat schetst mijn verbazing er word in de morgen een nieuw modem afgeleverd.
Komt de monteur deze controleert of het goed is aangesloten en zegt ik ga de techn.dienst bellen om Uw telefoon te activeren.
Maar jammer dan hij wist niet dat hij maar tot 17.30 kon bellen dus maandag morgen eerste werk zou hij alle gegevens doorbellen en opsturen want hij had een foto gemaakt
van de gegevens van de modem. Maandagavond ik bellen nou het overzetten van de telefoon duurt gewoon 3Werkdagen.
Er is bij mij maar een ding duidelijk geworden het enige wat standaard is bij online is het duurt 5 werkdagen. Terug bellen in antwoord op klachten formulier is bij mij niet voor gekomen.
Ik zou met meerdere mensen dit wel in de pers willen brengen want voor online is een klant iemand die ten opzichte van enkele jaren terug heel diep in aanzien is gezakt.
Een ding is voor mij duidelijk dit is het laatste wat ik bij online doe en verleng of verander er NOOIT iets meer.
 
Tiger
Dag Dafje,
Wat mij opvalt is dat je een probleem had dat de TV niet goed werkte je krijgt een nieuw modem i.p.v. dat een monteur zou komen. De monteur komt dan toch en checkt of alles goed is aangesloten geef jij aan en zegt dan ik ga de TD bellen om de tel. te activeren. Werkte na het checken dan de TV goed??? of niet. Verder geef jij aan dat je al klant bij Online was vanaf My Web was dat voor Wannadoo of daarna.
 
Dafje
My Web was inderdaad voor Wanadoo.
Het probleem met TV. is nu acceptabel maar alles wat maar fout kan gaan is nu fout gegaan.
Dus ik had de modem al geplaatst voor de monteur er was. Ik dacht dan is alles gelijk klaar en kan ik gewoon alles gebruiken.
Maar nee de technische dienst die mijn telefoon moet koppelen is maar tot 1700 uur bereikbaar.
Heb ik mijn oude modem terug geplaatst met de monteur anders had ik geen telefoon.
Die monteur heeft een foto gemaakt van de gegevens nieuw modem en zei als je het maandag morgen aansluit dan liggen de gegevens bij de dienst die daar voor zorgt.
Zo gezegd zo gedaan dus ik maandag nieuwe modem aangesloten maar tot heden geen telefoon.
Ik gister gebeld en werd mij duidelijk gemaakt duurt gewoon 3 Werkdagen dus hoop ik morgen wel telefoon te hebben.
Nee heb jaren geen problemen gehad maar even wat verlengen en ander TV erbij en er is werkelijk NIETS maar ook NIETS goed gegaan en heb overal voor moeten bellen.
En diverse keren hoor. Heb net bericht van online dat ik vergoeding krijg van mijn telefoon kosten.

Groetjes
 
Tiger

Quote

Dafje schreef:

My Web was inderdaad voor Wanadoo.
Het probleem met TV. is nu acceptabel maar alles wat maar fout kan gaan is nu fout gegaan.
Dus ik had de modem al geplaatst voor de monteur er was. Ik dacht dan is alles gelijk klaar en kan ik gewoon alles gebruiken.
Maar nee de technische dienst die mijn telefoon moet koppelen is maar tot 1700 uur bereikbaar.
Heb ik mijn oude modem terug geplaatst met de monteur anders had ik geen telefoon.
Die monteur heeft een foto gemaakt van de gegevens nieuw modem en zei als je het maandag morgen aansluit dan liggen de gegevens bij de dienst die daar voor zorgt.
Zo gezegd zo gedaan dus ik maandag nieuwe modem aangesloten maar tot heden geen telefoon.
Ik gister gebeld en werd mij duidelijk gemaakt duurt gewoon 3 Werkdagen dus hoop ik morgen wel telefoon te hebben.
Nee heb jaren geen problemen gehad maar even wat verlengen en ander TV erbij en er is werkelijk NIETS maar ook NIETS goed gegaan en heb overal voor moeten bellen.
En diverse keren hoor. Heb net bericht van online dat ik vergoeding krijg van mijn telefoon kosten.

Groetjes

Een schrale troost als je alleen maar een vergoeding krijgt voor de telefoonkosten en dat het nu acceptabel is met de TV klinkt niet zo enthousiast.
Als ik met deze problemen geconfronteerd zou worden na een upgrade (nieuw abonnement) en het was niet goed verholpen dan stelde ik Online in gebreke en was het bij Online einde oefening voor mij.
Maar ik hoop voor jou dat jij probleemloos de toekomst in kan gaan.
 
Dafje
Heb hun ook in gebreken stelling gestuurd naar postadres en per mail naar klantenservice en techn. dienst.
Dus ik wacht dat nog even af.

Groetjes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer slechte oplossing klachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
Zeer trage internet Algemeen : 36 26 jan 2017
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing : 7 25 nov 2016
Slechte dienstverlening Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 15 25 okt 2016
Advertentie