Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Nieuwe Online klant, tv werkt niet
|
|
Paul Zagers |
Geplaatst op 11 July 2016, 18:57
|
Activiteit » Roosendaal » 4707np » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » NVT » TV Basis Berichten: 1 Lid sinds: 11 Jul 2016 |
Sinds vandaag klant bij Online, VDSL werkt prima, echter tv niet, krijg foutmelding: Een fout heeft zich voorgedaan, onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice: 0900-9515 Dit heb ik gedaan, talloze resets verder en de medewerker zegt dat hij me niet verder kan helpen. Het Mac adres van de ontvanger staat bij hun juist in het systeem aangemeld. Binnen 3 tot 5 werkdagen gaat de Technische Helpdesk er naar kijken Heb dus geen tv en ben benieuwd of iemand anders misschien een oplossing heeft ?
Paul Zagers voegde bij, bestand:
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 11 July 2016, 19:40
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Paul Zagers schreef: Sinds vandaag klant bij Online, VDSL werkt prima, echter tv niet, krijg foutmelding: Een fout heeft zich voorgedaan, onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice: 0900-9515 Dit heb ik gedaan, talloze resets verder en de medewerker zegt dat hij me niet verder kan helpen. Het Mac adres van de ontvanger staat bij hun juist in het systeem aangemeld. Binnen 3 tot 5 werkdagen gaat de Technische Helpdesk er naar kijken Heb dus geen tv en ben benieuwd of iemand anders misschien een oplossing heeft ? Kan het bijgevoegde plaatje niet openen krijg dan het bericht Access denied. |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 11 July 2016, 22:38
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Hm, krijg dezelfde melding. Bij controle in de map waar het plaatje zou moeten staan, blijkt het plaatje niet aanwezig. Vreemd, ik zal morgen testen of het bijvoegen van bestanden/afbeeldingen nog correct werkt.
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 12 July 2016, 21:49
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
De fout melding is opgelost. Iets wat in het verleden werkt niet meer na een update. Ik zoek het nog verder uit.
|
|
|
develinhot |
Geplaatst op 17 August 2016, 17:51
|
Activiteit » Silvolde Berichten: 1 Lid sinds: 17 Aug 2016 |
Hallo , Ik ben ook een nieuwe klant sinds vandaag en ik dezelfde klacht als Paul Is hier al een oplossing voor ? |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 17 August 2016, 20:01
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote develinhot schreef: Hallo , Ik ben ook een nieuwe klant sinds vandaag en ik dezelfde klacht als Paul Is hier al een oplossing voor ? Stuur even een PB (privebericht) naar Paul en vraag of hij de oplossing heeft gekregen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Online klant, tv werkt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Advertentie