obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe Online klant, tv werkt niet
Paul Zagers
Sinds vandaag klant bij Online, VDSL werkt prima, echter tv niet, krijg foutmelding:

Een fout heeft zich voorgedaan, onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u
contact op te nemen met onze klantenservice: 0900-9515

Dit heb ik gedaan, talloze resets verder en de medewerker zegt dat hij me niet verder kan helpen.

Het Mac adres van de ontvanger staat bij hun juist in het systeem aangemeld.

Binnen 3 tot 5 werkdagen gaat de Technische Helpdesk er naar kijken Shock

Heb dus geen tv en ben benieuwd of iemand anders misschien een oplossing heeft ?
Paul Zagers voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Tiger

Quote

Paul Zagers schreef:

Sinds vandaag klant bij Online, VDSL werkt prima, echter tv niet, krijg foutmelding:

Een fout heeft zich voorgedaan, onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u
contact op te nemen met onze klantenservice: 0900-9515

Dit heb ik gedaan, talloze resets verder en de medewerker zegt dat hij me niet verder kan helpen.

Het Mac adres van de ontvanger staat bij hun juist in het systeem aangemeld.

Binnen 3 tot 5 werkdagen gaat de Technische Helpdesk er naar kijken Shock

Heb dus geen tv en ben benieuwd of iemand anders misschien een oplossing heeft ?

Kan het bijgevoegde plaatje niet openen krijg dan het bericht Access denied.
 
Wanabo
Hm, krijg dezelfde melding. Bij controle in de map waar het plaatje zou moeten staan, blijkt het plaatje niet aanwezig. Vreemd, ik zal morgen testen of het bijvoegen van bestanden/afbeeldingen nog correct werkt.
Wanabo - Wanadoo abonnee
 
Wanabo
De fout melding is opgelost. Iets wat in het verleden werkt niet meer na een update. Ik zoek het nog verder uit.
Wanabo - Wanadoo abonnee
 
develinhot
Hallo ,

Ik ben ook een nieuwe klant sinds vandaag en ik dezelfde klacht als Paul
Is hier al een oplossing voor ?
 
Tiger

Quote

develinhot schreef:

Hallo ,

Ik ben ook een nieuwe klant sinds vandaag en ik dezelfde klacht als Paul
Is hier al een oplossing voor ?

Stuur even een PB (privebericht) naar Paul en vraag of hij de oplossing heeft gekregen.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Online klant, tv werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Parental Control werkt niet Zyxel configuratie en problemen : 2 25 nov 2018
ONLINE TV via een Android TV Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 30 okt 2018
Waarschuwing! Update niet zelf uw ZyXEL modem Zyxel configuratie en problemen : 14 18 okt 2018