Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger
|
|
pdufrenne |
Geplaatst op 12 August 2016, 13:24
|
Activiteit » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Netgera R7000 » TV Basis Berichten: 4 Lid sinds: 08 Aug 2016 |
Ik ben nieuw bij online.nl en heb als onderdeel van mijn abonnement deze ontvanger gekregen. Ik wil hier mijn ervaringen delen en wellicht heeft iemand aanvullende informatie. Ik heb ook nog satelliet van CanalDigitaal (combo-deal) en kan dus eenvoudig satelliet met IPTV vergelijken.
Nu ik de keuze heb tussen Satelliet en IPTV zal ik, gezien de geluidsbeperkingen, toch vaak terugvalen op Satelliet. Dank voor het lezen en eventueel reageren. PeterD |
|
|
MelskeH |
Geplaatst op 22 April 2018, 11:34
|
Activiteit » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 10 Lid sinds: 30 Mar 2018 |
Hallo, Ben je nog altijd klant bij Online.nl Zo ja dan heb ik een vraag aan je. Heb je de M7 MZ-101 direct aangesloten op de Internet modem (Zyxel) ?? of via een switch ?? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Tv ontvanger MZ 101, doorspoelen definitief voorbij | Digitale TV storing | : 1 | 23 Apr 2019 |
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? | Zyxel configuratie en problemen | : 8 | 27 Nov 2018 |
mz-101 ontvanger 5.0.6.p-196 | Algemeen | : 1 | 12 Apr 2018 |
Advertentie