obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming)
Signex
Hallo,

Ik zie dat hier al een poosje niets meer geplaatst is, hopelijk dat ik hier nog wel antwoord op zal krijgen.
Mijn ouders waar ik bij in woon zijn van Ziggo naar Online gegaan ivm lagere kostens.

Sinds we zijn overgestapt heb ik zeer slechte snelheden op GeForce Now.
Ik heb het gevoel dat dit aan Online ligt of de modem geen idee.
Ik heb alle poorten van de app open gezet, de poorten heb ik getest en zijn daadwerkelijk open.
Maar dat veranderde niks, hij blijft aangeven van 15-17mbps.

Speedtests heb ik allemaal gedaan, kom altijd uit op 109-110mbps zoals het hoort.
Zowel via kabel en 5GHz (TP-Link Archer T4U v3).

Ik ben ten einde raad...
 
DSLUser
Hallo Signex.
Ik ervaar precies hetzelfde probleem als jij beschrijft.
Zelf ben ik klant bij xs4all en heb toevallig ook een bericht gepost op het forum van xs4all.
(https://xs4all.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1213&pid=11944#post_11944)
Heb ook zelf van alles geprobeerd, maar helemaal niks helpt.

Met vriendelijke groet,
DSLUser
 
Signex
Het ligt wel aan de provider denk ik, ik heb een traceroute gedaan en 1 IP geeft een "Request timed out." melding.

Heb ook op Reddit gepost met screenshots: https://www.reddit.com/r/GeForceNOW/comments/i1s626/network_test_bandwidth_spiking_up_and_down/
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met GeForce Now (Cloud gaming)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing : 7 13 nov 2016