Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
OPzeggen kan nu zonder problemen :)
|
|
Kosj |
Geplaatst op 23 June 2008, 17:01
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 20 Apr 2007 |
Ik heb vandaag ook maar opgezegd. Ik heb aangegeven dat ik orange per 1 augustus wens te verlaten, dit is ook toegezegd dat het kon. Bedankt voor de tip van de prijsaanpassing, daar had ik in eerste instantie niet aan gedacht. Heb net al een bevestiging per mail gekregen, daarop staat ook een verkeerde datum van opzegging vermeldt, maar ik begrijp uit eerdere berichten dat in de bevestigingsbrief wel de juiste datum staat vermeldt. |
|
|
SoNiC |
Geplaatst op 24 June 2008, 19:57
|
Activiteit Berichten: 36 Lid sinds: 24 Nov 2007 |
zo, ik heb vandaag ook maar opgezegt. ging overgens zonder al te veel gedoe, ze proberen zich eerst van de domme te houden, als je daarna vermeld dat je het niet eens bent met de prijs verhoging is dat de enige geldige reden. ik wordt as maandag al afgesloten heb maar kabel internet aangevraagd.. dus kunnen meestal vrij snel leveren, dus korte downtijd. enige nadeel is dat je moet denken aan eventueel je telefoon nummer. als je daar aan gehecht bent moet je niet op deze manier op zeggen. want je nummer kan je als verloren beschouwen |
|
|
agua |
Geplaatst op 25 June 2008, 18:23
|
Activiteit Berichten: 61 Lid sinds: 09 Nov 2007 |
Wie heeft nog meer opgezegd? |
|
|
nukie |
Geplaatst op 26 June 2008, 12:03
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 04 Feb 2008 |
De helpdesk weigert om mij op 1 augustus op te zeggen. Zij willen dit graag per 1 juli doen. Vervolgens een kastje muur verhaal. Tot 17 juli heb je dus de tijd en dan sluiten ze je per direct (een paar dagen tijd) af. Nooit geweten dat ze dan wel zo snel zouden werken. Nu dus zo snel mogelijk ergens een ander abootje regelen. Want wanadoo/orange/online is er niet voor jou! |
|
|
macfreak |
Geplaatst op 26 June 2008, 12:09
|
Activiteit Berichten: 24 Lid sinds: 18 Sep 2006 |
Quote nukie schreef: De helpdesk weigert om mij op 1 augustus op te zeggen. Zij willen dit graag per 1 juli doen. Vervolgens een kastje muur verhaal. Tot 17 juli heb je dus de tijd en dan sluiten ze je per direct (een paar dagen tijd) af. Nooit geweten dat ze dan wel zo snel zouden werken. Nu dus zo snel mogelijk ergens een ander abootje regelen. Want wanadoo/orange/online is er niet voor jou! Maar dan bel je ze toch op rond 17juli en zeg je dan op. |
|
|
nukie |
Geplaatst op 26 June 2008, 12:13
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 04 Feb 2008 |
Quote macfreak schreef:Maar dan bel je ze toch op rond 17juli en zeg je dan op. Uiteraard, dat is he plan nu ook. Maar het gaat nergens over. Het zijn slangen streken. Wie zit er tegenwoordig nog 4 weken zonder internet? Ze verhogen de prijzen, willen je eerst niet eens onder je contract uit laten komen en vervolgens kan het wel maar dan graag per direct... Overigens wist ik alleen van de prijsverhoging doordat ik op deze site keek voor iets. Niet dat ik een brief heb gekregen ofzo. En mijn wanadoo emailbox, pff daar ben ik nog nooit geweest. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 26 June 2008, 13:38
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Ter informatie niet rond 17 juli maar uiterlijk TOT 17 juli alle info mailtjes van orange/online worden ALTIJD op je emailbox van orange/online gestuurd! staat ook in de algemene voorwaarden zelfs dat klanten zelf verantwoordelijk zjin om daar regelmatig in te kijken belachelijk uiteraard maar toch is het zo... daarom dus dat sommigen die nieuwsbrief niet kregen, omdat deze altijd op je orange/online box binnenkomen |
|
|
Kosj |
Geplaatst op 26 June 2008, 15:11
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 20 Apr 2007 |
Quote nukie schreef: De helpdesk weigert om mij op 1 augustus op te zeggen. Zij willen dit graag per 1 juli doen. Vervolgens een kastje muur verhaal. Tot 17 juli heb je dus de tijd en dan sluiten ze je per direct (een paar dagen tijd) af. Nooit geweten dat ze dan wel zo snel zouden werken. Nu dus zo snel mogelijk ergens een ander abootje regelen. Want wanadoo/orange/online is er niet voor jou! Dit is dan ook weer nieuw, lijkt mij weer bullshit van orange/online. Ik heb ook aangegeven dat ik per 1 augustus wil opzeggen. Hier hebben ze nooit een probleem van gemaakt, sterker nog ik heb de bevestigingsbrief al binnen van afsluiting op 31 juli. Ik zou het toch blijven proberen. |
|
|
agua |
Geplaatst op 26 June 2008, 16:07
|
Activiteit Berichten: 61 Lid sinds: 09 Nov 2007 |
Ik heb ook de brief binnen dat ik word afgesloten op 31 juli |
|
|
SoNiC |
Geplaatst op 30 June 2008, 20:59
|
Activiteit Berichten: 36 Lid sinds: 24 Nov 2007 |
zo, morgen wordt ik afgesloten. inmiddels heb ik een werkende kabel verbinding in huis. dus kom niet zonder internet te zitten. vindt het overgens wel schofterig dat ze een redelijk groot bedrag in rekening brengen voor zo retour doosje. afijn ik ben aan het genieten van mn nieuwe snelheid : Your current bandwidth reading is: 9.28 Mbps which means you can download at 1.16 MB/sec. from our servers dit is draadloos(laptop) op mn desktop trekt hij de volle 10mbit. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OPzeggen kan nu zonder problemen :)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. | Klacht over Online | : 8 | 16 May 2018 |
Problemen na Upgrade | Algemeen | : 19 | 11 Dec 2017 |
problemen met Zyxel VMG8924 b10 | Algemeen | : 5 | 12 Jun 2017 |
Advertentie