obey-robots.txt
23 Juli 2018, 09:43
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

OPzeggen kan nu zonder problemen :)

agua
Vanaf 1 juli 2008 ronden wij de prijzen die eindigen op
95 cent naar boven af op hele bedragen. Als u onoverkomelijke problemen heeft met deze prijsaanpassing kunt u uw contract kosteloos beëindigen via de klantenservice 0900 9515 (€ 0,20/min) tot 30 dagen na verzenddatum van deze e-mail.
 
guus
En waar staat dat? Shock
 
agua
In de nieuwsbrief die ik net via email gekregen heb.
Gewijzigd door agua op 17 juni 2008, 18:07
 
guus
Handig, dat gaat ze een heleboel klanten kosten. Maar volgens mij vinden ze dat niet erg, want dan wordt de stabiliteit van het netwerk beter en de snelheden beter.
 
Buckshot55
Ik kreeg net een Nieuwsbrief van Orange met de volgende mededeling:

prijsafronding
Vanaf 1 juli 2008 ronden wij de prijzen die eindigen op 95 cent naar boven af op hele bedragen. Als u onoverkomelijke problemen heeft met deze prijsaanpassing kunt u uw contract kosteloos beëindigen via de klantenservice 0900 9515 (? 0,20/min) tot 30 dagen na verzenddatum van deze e-mail.
 
agua
Zo ik heb net opgezegd per 1-8, nu hopen dat alles goed komt Smile
 
TCP_IP
is er niet Pfft
verzendknop zit er wel maar zie je denkk ik niet...
als je op pagina komt met die link

staat je vraag er niet bij?

Stel deze dan aan een medewerker van onze klantenservice.

stel je vraag << link

rechtermuisknop, eigenschappen
kopieer link wat achter adres staat...
plak deze in adresbalk.. kom je weer op dezelfde pagina
als je nu op "stel je vraag" klikt opent deze nieuw tabblad waarbij je kunt scrollen..

miss dat dit helpt ?
 
Profiler
kan iemand mij met ZEKERHEID zeggen of je nu kan opzeggen omdat Orange zijn prijzen verhoog met 0,05 cent.
Zoja moet dit dan voor 1 juli bij hun binnen zijn?

Bedankt
 
TCP_IP
ja je kunt ZEKER weten opzeggen...
staat in nieuwsbrief die je gekregen hebt, binnen 1 maand na ontvangst van die nieuwsbrief
dus tot 17 juli kun je kosteloos abbo beeindigen..
 
TCP_IP
en graag gedaan, hoor wel vaker dat verzendknop niet zichbaar is.
in de code staat dat een nieuw venster bepaalde grootte moet hebben, dmv deze workaround komt dat er niet bij te staan...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OPzeggen kan nu zonder problemen :)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online 8 16 mei 2018, 20:59
Problemen na Upgrade Algemeen 19 11 december 2017, 21:00
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen 5 12 juni 2017, 02:00
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen 15 13 december 2016, 19:15
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing 7 13 november 2016, 00:23
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo00:29:17
| bloemink00:39:04
| jojo_asjemenou18:22:28
| morad18:49:45
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update