obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
LiveBox op twee Computers
Core4Sure
Hallo, ik heb een vraag.. Ik wil graag twee PC's aansluiten op mijn Livebox. De eerste heb ik via de USB Kabel aangesloten en werkt prima. De Tweede PC heb ik met de Crosscable/Ethernetcable gedaan. Ik heb hem direct op de (rode) poort van de Livebox aangesloten.

Echter mijn Tweede PC doet niks. Hij geeft wel een IP adres weer via cmd->ipconfig maar hij maakt geen verbinding met internet... Doe ik iets fout? Zo jah, een antwoord zou prettig zijnGrin

Ow en erg technisch ben ik niet, dus als het mogelijk is graag in (voor mij) duidelijke taal.

Bij voorbaat dank,
 
Wanabo
Welkom op het forum!

Kun je vertellen welk ip adres je ziet op de rode poort?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Core4Sure

Quote

wanabo schreef:
Welkom op het forum!

Kun je vertellen welk ip adres je ziet op de rode poort?


Dank jeSmile

Het ip adres is hetzelfde als mijn andere pc op 1 cijfertje na (192.168.1.11)
 
Wanabo
http://online.gebruikers.eu/chat/flashchat.php

klik ff op bovenstaande link, dan kunnen we direkt communiceren!!


Probleem opgelost in de CHAT!!
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:25
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LiveBox op twee Computers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Advertentie