obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Leuke anekedotes of grapjes ter lering ende vermaak.
 Onderwerp afdrukken
Orange online helpdesk humor
spatieman
stuur een e-mail

Als je een vraag wilt stellen aan een medewerker van onze klantenservice, dan kan dat via de pagina’s van onze online klantenservice. Onderaan iedere oplossing staat: 'is je vraag niet beantwoord?' met daaronder de optie 'stel je vraag'. Als je daarop klikt opent een nieuw scherm (pop up) waarmee je je vraag kunt sturen.

Als je nog niet bent ingelogd, kom je eerst op een inlogpagina. Hier log je in met je (hoofd) e-mailadres en wachtwoord. Je vindt deze gegevens in de bevestigingsbrief van je abonnement. Het antwoord van de medewerker ontvang je op het Orange e-mailadres waarmee je hebt ingelogd.

Eh.
Welke email adres??
 
Wanabo
Helpt dit misschien? http://online.gebruikers.eu/faq.php?c...p?cat_id=4
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard

Quote

Hier log je in met je (hoofd) e-mailadres en wachtwoord.

Dus hier heb je een email adres voor nodig.

Quote

Het antwoord van de medewerker ontvang je op het Orange e-mailadres waarmee je hebt ingelogd.

Eh.
Welke email adres??

Ik zie het grappige hier niet van in of ik mis ergens iets. Wat dacht je van het email adres waarmee je inlogt om uberhaupt de vraag te kunnen stellen zoals boven aangegeven?

Of bedoel je dat je een Wanadoo email adres hebt? Tja het is een pulldown maar ik zou na een overname ook in een faq de oude naam niet meer noemen, toch?

Wat is de humor dan? Ik zie hem effe niet.Frown
Greetings, Richard.
 
Optimist
@Richard: ik had ook moeite om het te volgen, misschien kan spatieman het even uitleggen? We lachen graag mee natuurlijk!

Optimist
 
spatieman
ze zijn zo trots op hun helpdesk.

dat je ook kan emailen.
echter als je ze doet email, krijg je dit als standaard antwoord terug..

Geachte heer, mevrouw,

De e-mail die binnenkomt op dit e-mailadres wordt door ons niet meer gelezen. Op dit adres ontvangen we namelijk vooral e-mail die we niet kunnen beantwoorden, zoals bijvoorbeeld spam. We vragen u om op een andere manier contact met ons op te nemen. Hieronder vindt u een aantal manieren waarop wij te bereiken zijn, afhankelijk van de vraag of opmerking die u heeft.

abonnee
U bent al abonnee bij ons en u heeft een vraag over uw abonnement. Ga dan naar http://www.orange.nl/helpdesk. Daar vindt u alles over het gebruik van uw abonnement, hulp bij het oplossen van technische problemen en nog veel meer. Onderaan ieder resultaat vindt u bovendien de optie 'stel je vraag'. Hiermee kunt u uw vraag sturen naar een medewerker van onze klantenservice. Om gebruik te maken van deze optie logt u in met uw (hoofd) e-mailadres en wachtwoord. U vindt deze gegevens in de bevestigingsbrief van uw abonnement.



 
Richard
Oooh... nu snap ik hem.
Je kunt ze emailen, en als je ze email dan krijg je een berichtje terug dat je via de website een email naar ze kunt sturen.
Waarna je natuurlijk weer dezelfde standaard email krijgt dat email niet gelezen wordt.GrinGrin
Greetings, Richard.
 
spatieman
inderdaad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange online helpdesk humor', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie