obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
problemen livebox eindelijk opgelost
Succesfoto
Hallo,

Nadat ik ben begonnen als klant bij Orange, heb ik verschillende problemen gehad, die je als klant niet zou moeten hebben.

Het laatste probleem was dat de telefoon enorm stoorde op de livebox. Hierdoor belden we ook nog steeds met de oude splitter er tussen.
Eerst wilde men geen andere livebox sturen... maar na een test die ik zelf heb uitgevoerd met de livebox van een vriend, bleken de heren van Orange dan toch bereid om een andere livebox te sturen.
Ik kreeg een brief in huis met de opmerking dat ze me automatisch 12, 50 euro zouden incasseren... Na nog eens een telefoontje (zucht) bleken ze bereid om dat geld NIET te incasseren.

En de nieuwe livebox?? Perfect!!!!!

Groetjes,

Harold
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen livebox eindelijk opgelost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Advertentie