obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer brief van huidige provider?
Alexie
Ik heb nu nog xs4all basic en ik heb op 17-Juli Orange Family aangevraagd. De opleverdatum is 17 Augustus. Orange (zou) de omzetting aan kpn/xs4all moeten doorgeven, en dan zou ik een brief moeten krijgen van xs4all. Weet iemand ongeveer wanneer je zo'n brief zou moeten ontvangen? Heb weinig trek in lange tijd een dubbel abbo.
 
rrozema
Geen idee hoe lang dat normaal duurt. Maar het kost niet zo veel om even met xs4all te bellen of ze al bericht hebben gekregen van Orange. Controleren kan geen kwaad, want er zijn zat voorbeelden waar het niet goed is gegaan. Begrijp me niet verkeerd, het gaat ook vaak genoeg wel goed. Maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn, het gaat wel over jouw geld.
 
Alexie
Ik had xs4all op 23 Juli wel gebeld, maar toen zeiden ze dat ik op die brief moest wachten. Zoals je al zegt, een belletje kan *zeker* geen kwaad. Ik ga ze deze week xs4all weer is bellen.

Ps. ik vind xs4all wel onvriendelijker worden, als je zegt dat je wilt overstappen. Gooien ze ook hun eigen glazen in, zodra ik vind dat Orange tegenvalt en terug zou willen. De helpdesk is voor mij ook niet nuttig bij xs4all, want ze komen ook alleen met de standaard vragen (zit in de IT network apparatuur, dus mijn kant is voor-naar-achter etc allemaal gecheckt)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer brief van huidige provider?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7390 instelling provider online Klacht over Online : 21 30 apr 2013
Upgrade naar 20mbit, wanneer? Snelheid : 4 08 apr 2011
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Algemeen : 1 13 jan 2011
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod! Algemeen : 1 17 mrt 2010
Hoge ping wanneer ik online game. Snelheid : 4 17 okt 2008
Advertentie