obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Hoge ping wanneer ik online game.
bartj
Hallo allemaal,

Sinds 2-3 dagen schiet mn ping enorm omhoog wanneer ik bijv. call of duty 4 of unreal tournament online speel. Ik kan dit zien op ventrilo, omdat ik normaal hierop altijd een ping van ~10 heb en als ik een spel speel rond de 3000 zit. 's avonds gebeurt dit ook nog wel eens wanneer ik niet eens iets aan het doen ben. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe dit te verhelpen is? Bij speedtest geeft ie aan dat de downloadsnelheid 200 kb/s is en upload 5 kb/s, terwijl dit normaal op max. 400 kb/s download lag en ook een stuk meer uploadsnelheid.

Groetjes bart

ps. we hebben meerdere computers op het netwerk en op de pc van mn broer haalt ie wel 300+ downloadsnelheden en 100 kb/sec upload.
Gewijzigd door bartj op 16 oktober 2008, 15:50
 
TCP_IP
Post eens een tracert naar je game server, dan komt vanzelf de bottleneck omhoog

ga hiervoor naar start >> uitvoeren

* tik in 'cmd'

zwart scherm opent (commandprompt)

* tik in 'tracert '

kopieer output in post
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
Zit je misschien draadloos te spelen? Probeer het dan eens via een utp kabel.
 
bartj
Hey jongens, bedankt voor alle hulp maar was er na mijn post al snel achter gekomen waar het aan lag; Netlimiter 2.0.

Ik had dit programma gecapt op 200 kb/s download en 5 kb/s upload voor bijv. video-streams, maar het bleek dat zelfs wanneer ik dit programma uit had staan het toch nog op 1 of andere manier doorliep en dus mijn snelheid capte op een vrij laag niveau. Nu werkt het weer prima en download + upload ik weer met normale snelheden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoge ping wanneer ik online game.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie