obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Slechte verbinding met dongle
johanzelle
Sinds aantal maanden heb ik Orange (duurste abbo). Met de laptop altijd perfecte wifi verbinding (dell inspiron 9300) maar met de pc icm bijgeleverde usb-dongle wil het niet lukken. Telkens valt de verbinding uit en is het haast onmogelijk een nieuwe verbinding te maken. Als er verbinding is werkt het internet goed, maar niet voor lang dan valt de verbinding weer weg. Diverse kanalen geprobeerd maar helpt niks. Iemand een idee? Of toch maar een pci-kaartje aanschaffen?
 
Puma
Die wifi dongles hebben over het algemeen een hele slechte bereik. Je moet echt heel dichtbij de Livebox zitten, wil je een goede verbinding hebben. Ik zou een draadje trekken als ik jou was of anders een dongle kopen met een externe antenne.
 
johanzelle
Daar was ik al bang voor.. Draadje trekken is geen optie, ik wil alles draadloos hebben ivm loslopend knaagdierWink Ik ga zo direct een pci kaartje halen. Bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte verbinding met dongle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Advertentie