obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
netwerk nodig voor ps3+lcd en pc+livebox?
steveno
Het volgende zoals hij nu aangesloten is, Ik heb de livebox met wifi hieraan zit een pc (met kabel aan livebox) ps3(met kabel aan livebox) me lcd 37PF9731D/10 verbonden met me pc(om flims/muziek via mijn lcd weer te geven/afspelen.

nu wil ik mijn ps3 ook met mijn pc laten verbinden ivm streamen van muziek en film via media player 11 ik heb gelzen op diverse forums dat ik hier voor een netwerk nodig heb?

Want ik wil het volgende pc(internet verbinding) pc en ps3 met elkaar verbinden voor muziek en films van mijn pc op de ps3 te laten afspelen en mijn lcd met internet en pc laten verbinden om muziek en films en updates binnen te halen.

Wat heb ik hier voor nodig en wat is de juiste manier van aansluiten? router? welk merk? of een swichtes?......................
 
rrozema
Je hebt al een netwerk...

Alles wat je nodig hebt is al goed aangesloten. Je moet alleen nog even je pc instellen dat hij de bestanden deelt met je ps3. Ik weet niet of de PS3 ook windows fileshares kan benaderen, dat moet je even aan iemand met ervaring met de ps3 vragen. Maar je netwerk is oppie-toppie-in-orde, niks meer aan doen dus.
 
steveno
al een netwerk? nou mijn pc kan dus de ps3 echt niet vinden dus kan ook niks delen :S ps3 zit alleen op de livebox aangesloten.....kom er niet uit :S
 
rrozema
Je livebox is naast een modem ook een router, switch en zelfs een wireless access point (als je de wireless optie hebt). Alle apparaten die je nu aangesloten hebt op je livebox kunnen met elkaar praten over jouw netwerk.

Dat ze elkaar nu niet 'zien' komt doordat ze niet goed ingesteld staan. Hoogstwaarschijnlijk moet je wat firewall instellingen in je windows firewall aanpassen, mogelijk moet je zelfs een programma installeren op je pc en mogelijk moet je de ip-nummers van de apparaten gebruiken i.p.v. namen. Maar voor de details moet ik je toch echt naar iemand met kennis van de PS3 verwijzen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'netwerk nodig voor ps3+lcd en pc+livebox?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Advertentie