Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
pc verbinden met draadloos netwerk
|
|
albertusmintus |
Geplaatst op 20 December 2007, 14:50
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 20 Dec 2007 |
Ik heb internet bellen via de livebox, en een schootcomputer en een pc die ik daarmee wilde verbinden via de Asus WL 300 router. Dit is mij wel gelukt voor de schootcomputer, maar niet voor de pc. Ik heb van alles geprobeerd, weet dat ik een RT 2500 USB wireless lan card heb, en zie in het scherm dat het netwerk waarover de schootcomputer werkt, wel herkend wordt, maar er verbinding mee maken via de wizard lukt mij echt niet. Wie kan mij hierin adviseren? |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 22 December 2007, 14:00
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Je dient je pc 'aan te melden' bij de livebox middels het reg-knopje onderop de livebox, net zoals je bij je schootcomputer hebt gedaan. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pc verbinden met draadloos netwerk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
printer verbinden met HG655D | Frequently Asked Questions | : 2 | 27 Feb 2017 |
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 19 | 01 Feb 2017 |
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk | Storing | : 16 | 05 Dec 2016 |
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk | Algemeen | : 14 | 10 Nov 2016 |
Nieuw netwerk, nieuw begin ..... | Algemeen | : 16 | 20 Oct 2016 |
Advertentie