obey-robots.txt
24 Juli 2017, 00:41
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 63% [124 stemmen]
63% [124 stemmen]

Stemmen: 197
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken

HELP GEEN TELEFONIE EN GEEN INTERNET

jorpeter
Al een paar weken hebben wij problemen
Namelijk geen internet en geen telefonie.
We hebben al een nieuwe Livebox gekregen maar dat helpt niets.
Al 2 weken bellen wij nu mobiel en heel duur met de helpdesk en zij vertellen dat er een storing is bij KPN.
Vandaag maar weer eens gebeld (11-2-2008) en toen vertelde de helpdesk dat ze er een case van maken en dat kan weer TWEE weken duren.

Dit kan toch niet waar zijn ??
Overigens zijn de problemen begonnen na de snelheidsverhoging jongstleden. DDaarvoor hebben we op de oude livebox nog wel internet gehad echter alleen via de kabel en dus niet draadloos.
Omdat draadloos kapot leekt te zijn ontvingen wij een nieuwe livebox maar met de nieuwe kunnen we nu dus NIET meer bellen Niet meer bekabeld en ook niet draadloos internetten.

Wie kent dit probleem ???Angry
 
jorpeter
ik zet dit Topic even voor mijn vriend want hij zelf kan het internet niet op Maar is er misschien iets een settin g of zo die je in de licebox configuraite moet kunnen doen dan ?
 
jorpeter
We hebben alles al geprobeerd Dus stroom eraf poosje wachten, hielp niet stroom eraf half uur wachten resetten NIETS helpt
 
jorpeter
Ja het lampje voor internet (apestaartje) knippert.
We hebben al diverse kabels geprobeerd.
De computer zegt wel dat hij de livebox ziet (ook draadloos)
Het is geen nieuw abonnement want met de eerste Livebox hebben we al gewoon kunnen internetten.
En bedoel je dan resetten via 192.168.1.1 ????
 
jorpeter
Ook resetten via de resetknop op de livebox helpt helaas niet
 
geo
Heb je al met KPN gebelt, kunnen ze je lijn doormeten.

Bij mij is twee maal de router in de wijkcentrale verkeerd aangesloten geweest( 1 maal geen internet, 1 maal geen telefoon) en 1 maal heeft de KPN mijn draadjes in de wijkkast verkeerd aangesloten. Waar gewerkt wordt maken ze wel eens fouten.

Sluit van te voren alleen 'n telefoon aan op je KPN-lijn.
 
Lei
Angry Hebben hetzelfde probleem gehad. Is sinds gisteren verholpen en wel door mijn eigen mannetje. Er zijn twee inkomende lijnen van de KPN (isra punt hierop zijn 4 aansluitingen). De kabels zijn aangesloten op 1A en 1B. In het boekje van Orange stond in dat dit moest. Nu heeft hij de lijnen anders aangesloten op 2A en 2B en nu doet de hele zooi het, na 2,5 weken wachten!! Het kan trouwens ook andersom zijn. Dat de lijnen nu aangesloten zijn op 2a en 2b en dat ze op 1a en 1b aangesloten moeten worden. Probeer maar eens en heel veel succes ermee! Ik lees wel hoe het ervoor staat.
 
meneerdijk
Ik heb zelf sinds 19 feb geen verbinding meer. Heeft jaren goed gewerkt, en nu ineens geen line-sync (sloom knipperend @ lampje) Volgens helpdeskmedewerker gaat het om een groter (landelijk) probleem en zijn ze er mee bezig met kpn. Maar verder dus wachten, wachten, wachten, wachten, wachten. Sad
 
TCP_IP
sloom knipperend @ lampje is een no-dhcp
das een probleem dat je modem geen ip krijgt van orange ...
bel maar terug dat het niet een no-line sync is maar een no-dhcp case
 
jorpeter
We hebben het maar opgegeven met Orange.
Na 3 weken geen internet en telefonie gebeld met de klantenservice om op te zeggen. Er werd niet eens gevraagd waarom we hebben opgezegd. Binnen enkele dagen lag de doos in de bus waarnee we de livebox etc terug kunnen sturen (tja dat was wel snel)
We gaan het maar eens bij een andere provider proberen ABEL hopenlijk gaat dat beterSad
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HELP GEEN TELEFONIE EN GEEN INTERNET', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 2 23 juli 2017, 21:01
Internet valt steeds weg Zyxel configuratie en problemen 21 15 mei 2017, 16:08
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid 15 08 mei 2017, 14:38
Geen internet Asus DSL-AC52U Eigen modem configuratie en problemen 5 26 februari 2017, 13:02
Zeer trage internet Algemeen 36 26 januari 2017, 20:01
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Lutz03:33:40
| Tiger12:53:39
| Aqua-Life 1 dag
| dutch flash 1 dag
| janbril 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?