obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
livebox wissel Buren ??
nokowow
Hallo iedereen.

Zo even een vraag :
En dat het mag ,weet ik niet,maar het volgende.

een kennis die problemen heeft met zijn livebox,nu wou ik een wissel doen met mijn livebox.
Het is natuurlijk alleen om te testen, dat het dan wel goed gaat.

Maar kan dit ??? zo maar of is er iets met een mac adres of dat de asdl lijn
met het lifebox gekopeld is ??

we hebben beiden de zelfde abbo bij orange gewoon asdl (1)

wie heeft dit ooit getest ??Frown
 
TCP_IP
liveboxen kun je wel omruilen MITS er geen telefonie bij een van beide is!
telefonie is aan MAC-adres van je livebox gekoppeld.
zodra je omruild heb je allebei geen telefonie meer ( ik heb het dan over Orange telefonie)
 
rrozema
Ik heb het getest. Je kan ze gewoon omruilen. KnowItAll weet het niet helemaal goed in dit geval: Cool telefonie doet het nog wel als je telefonie hebt. Alleen als iemand jouw nummer belt, dan zal bij de buren de telefoon gaan en vice versa. Ook de gesprekskosten die je buurman maakt terwijl jouw livebox bij hem staat, komen op jouw rekening en vice versa.
 
nokowow
Hallo medeCoolCool gluurdes en orange fans.

We hebben beide telefonie en internet abbo.
Maar de test bij mislukte,omdat de andere partij geen asdl had gekregen van orange,dus geen asdl vanuit de centrale.
dus ook mijn modem livebox bleef snel knipperen met het @ lampje.

de andere partij zit alweer een week zonder,en geen weer woord gehoord van de helpdesk.
alleen dat het was aangesloten,waar bij wieGrin vraag ik me af.

Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Groeten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox wissel Buren ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie