obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Orange doet niks voor klant
rgijsbers
Volgens e-mails en brieven zouden wij per 19-02-2008 moeten worden verblijd met orange adsl-extra, tot op heden hebben wij nog steeds geen aansluiting. Na nu ongeveer 30 e-mails en 15 telefoontjes naar de helpdesk te hebben gedaan weten ze niet wat het probleem is.

Op 29-02-2008 is er een case aangemaakt en zou er binnen 7 dagen een medewerker van de kpn komen om de lijn door te meten ( Waar blijft die medewerker?).

Nu zouden wij deze ochtend worden teruggebeld omdat men gisteren te druk was om iemand te woord te staan?

Ik houd jullie op de hoogte van de vooruitgang van Orange ( die er niet is)

Ronald Shock

Bij deze het is nu middag en nog steeds geen telefoontje gehadSad
Gewijzigd door rgijsbers op 14 maart 2008, 12:06
 
Peter_L

Quote

rgijsbers schreef:
Volgens e-mails en brieven zouden wij per 19-02-2008 moeten worden verblijd met orange adsl-extra, tot op heden hebben wij nog steeds geen aansluiting. Na nu ongeveer 30 e-mails en 15 telefoontjes naar de helpdesk te hebben gedaan weten ze niet wat het probleem is.

Op 29-02-2008 is er een case aangemaakt en zou er binnen 7 dagen een medewerker van de kpn komen om de lijn door te meten ( Waar blijft die medewerker?).

Nu zouden wij deze ochtend worden teruggebeld omdat men gisteren te druk was om iemand te woord te staan?

Ik houd jullie op de hoogte van de vooruitgang van Orange ( die er niet is)

Ronald Shock

Bij deze het is nu middag en nog steeds geen telefoontje gehadSad


Gewoon opzeggen en andere provider nemen !
Want volgens de uitspraken die Orange gisteren gedaan heeft in de uitzending van Vara Kassa mogen de mensen die langer dan 21 dagen op hun aansluiting moeten wachten kostenloos en zonder problemen opzeggen. Je kunt dus onder je contract uit en ik zou daar gebruik van maken als ik jou was

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 16 maart 2008, 19:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange doet niks voor klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Advertentie