obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
nu orange.. andere prijzen aanbiedingen?
funkyduck
Ik zag op de portal dat we de mail in de gaten moesten houden voor nieuwe aanbiedingen nu orange de boel heeft over genomen..

Wat kunnen we verwachten?
En hoe kunnen we ons inschrijven op dat mail bericht?

Hoe kan ik trouwens een e-mail notificatie krijgen als er gereageerd is in dit topic? (ben nieuw hier en zag de mogelijkheid niet in het profiel staan) Pfff.. kan het lettertypen van de site ook gewijzigd worden? Het ziet er zo hard uit.
 
Wanabo

Quote

funkyduck schreef:
En hoe kunnen we ons inschrijven op dat mail bericht?


Ehh, dat mail bericht komt van wanadoo en is hier geplaatst, je kunt je er niet op inschrijven. Niet hier en niet bij wanadoo.

Quote

Hoe kan ik trouwens een e-mail notificatie krijgen als er gereageerd is in dit topic? (ben nieuw hier en zag de mogelijkheid niet in het profiel staan) Pfff.. kan het lettertypen van de site ook gewijzigd worden? Het ziet er zo hard uit.


Nee dat is (nog) niet mogelijk! Is er behoefte aan zo'n functie? Bij Personal Mail is wel een doorstuur optie naar email mogelijk.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Funny2k

Quote

Wanabo schreef:

Nee dat is (nog) niet mogelijk! Is er behoefte aan zo'n functie? Bij Personal Mail is wel een doorstuur optie naar email mogelijk.


Ik zou dat wel fijn vinden. Dan weet ik wanneer er op bepaalde onderwerpen gereageert is. Dan hoef ik niet altijd alle onderwerpen na te kijken. (ben soms liever lui dan moe Wink )
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
funkyduck

Quote

Hoe kan ik trouwens een e-mail notificatie krijgen als er gereageerd is in dit topic? (ben nieuw hier en zag de mogelijkheid niet in het profiel staan) Pfff.. kan het lettertypen van de site ook gewijzigd worden? Het ziet er zo hard uit.


Nee dat is (nog) niet mogelijk! Is er behoefte aan zo'n functie? Bij Personal Mail is wel een doorstuur optie naar email mogelijk.[/quote]

Ik zou graag zo'n functie willen. Het is overigens een vrij standaard functie in vele fora. En misschien zou je het forum kunnen omgooien naar www.phpbb.com. Dit is een zeer fijn leesbaar forum met vele fijne functies en een prettiger lettertype.
 
Wanabo
Nou inmiddels is die optie er wel! Smile:pGrin

In de FAQ een paar tips over Forum Orange

Hoe weet ik dat er antwoord op mijn post is?
Wil je per post een bericht krijgen dat er antwoord is?
Klik dan op Volg dit onderwerp links onder!
Wel eerst inloggen!


Lettertype kan ik ook nog wel eens naar kijken in styles.css

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wanabo
Zie ook dit, http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=44&thread_id=294
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nu orange.. andere prijzen aanbiedingen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655D met andere router in Bridge mode Huawei configuratie en problemen : 67 19 aug 2015
Andere IP adress van Online mogelijk? Algemeen : 5 26 sep 2013
Opstappen naad VDSL van een andere ISP? Algemeen : 2 15 mei 2013
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Andere Voip providers geblokkeerd op HG655D Huawei configuratie en problemen : 10 11 jan 2012
Advertentie