obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Andere IP adress van Online mogelijk?
darksnake
Beste forumleden,

Ik ben al, ik gok, meer dan 6 jaar lid van Online(wanadoo,orange etc.) Nu heb ik al die jaren dezelfde IP adres behouden. Ik ben nu overgestapt op 50Mbit abonnement van hun. En het blijkt dat ik nogsteeds dezelfde IP adres heb. Is het mogelijk een andere IP adres te krijgen ivm met ban van aantal games/sites.

Gr
 
CnC

Quote

darksnake schreef:

Beste forumleden,

Ik ben al, ik gok, meer dan 6 jaar lid van Online(wanadoo,orange etc.) Nu heb ik al die jaren dezelfde IP adres behouden. Ik ben nu overgestapt op 50Mbit abonnement van hun. En het blijkt dat ik nogsteeds dezelfde IP adres heb. Is het mogelijk een andere IP adres te krijgen ivm met ban van aantal games/sites.

Gr


Kort antwoord: Nee dat is niet mogelijk
Lang antwoord: Bij het omzetten van je abbo is het gebruikelijk dat er een ip change voorkomt, hangt een beetje af van welk abbo je kwam. Hoe dan ook doet Online nooit aan ip-wissel op aanvraag, enkel in extreme uitzonderingen van identiteitsfraude en dan enkel icm een kopie van een pv van de politie. In praktische zin zijn er nog twee opties: bij een verhuizing (dat zou betekenen dat je de lijn naar een adres verhuist en weer terug á €50,- per keer) of bij opzeggen en dan nieuw abbo afsluiten, maar dat duurt nog wel even voordat je dat kunt als ik het zo lees.
 
I R Baboon
En als je de lease tijd afwacht en daarna een ander modem aansluit?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
CnC

Quote

I R Baboon schreef:

En als je de lease tijd afwacht en daarna een ander modem aansluit?

Nee dan ook niet. Hoewel het strikt genomen een dynamisch ip-adres is, zal deze altijd hetzelfde zijn. Niet op de laatste plaats omdat het ip-adres diep geïntegreerd is in het abonnement omwille van diagnostische en technische zaken.
 
I R Baboon
Dan blijft dus alleen proxies over om je ip adres te verbergen.
Genoeg browser plugins en info op het internet daarover te vinden, lijkt mij zo.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Andere IP adress van Online mogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie