obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Orange vs Telfort
Funnykareltje
Het leed dat Orange heet.

In April 2007 overgestapt van een Wanadoo Lite naar een Orange Family met het idee om een lekker snelle verbinding te krijgen ( 20 mb ?? ) Echter na deinstallatie haalde ik maar 4 mb.

In Oktober 2007 een laptop gekocht met WiFi dus ook maar een draadloos kaartje bij mijn livebox gehuurd ( €2 p/m ) Maar heb mij altijd er aan gestoord dat ik alleen een draadloze verbinding kon krijgen met de bijgeleverde USB stick die altijd in de weg zit.

Maar in November zou mijn snelheid verdubbelt worden , dat verlicht de pijn. Anno April 2008 is deze verhoging er nog steeds niet !!!


In Februari heb ik mij daarom aangemeld bij Telfort. Twee weken later het modem ontvangen en vanmorgen was het zover. IK HEB EEN SNELHEID DIE 4x HOGER LIGT DAN BIJ ORANGE !!! en dat voor €7 minder p/m en last but not at least ......... geen USB stick meer nodig.


OrangeSad Orange

Telfort Smile Telfort
 
guus geluk
Goed gedaan, ik wacht tot eind april en dan stap ik ook over. Mijn abonnement loopt nog tot december 2008. Ik ben van bijna 20mb naar 1,5 mb teruggegaan. Onbegrijpelijk dat ze geen vermindering van abonnement overwegen. Ik hoop dat na eind april, indien de download snelheid nog zo laag is, dat het met Orange ook afgelopen is. Stekker eruit en pleitte met dat oplichters zooitje.
Gewijzigd door guus geluk op 10 april 2008, 20:25
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange vs Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort Huawei configuratie en problemen : 4 02 okt 2016
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 1 29 dec 2010
Orange Live box vraag Algemeen : 9 15 dec 2010
Advertentie