obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Uptime Livebox
Funny2k
Ik heb vandaag mijn nieuwe record gebroken. Het oude record stond net boven de 1000 uur. Maar daar heb ik geen screenshot van gemaakt.

Vandaat heb ik het moden gereset om de nieuwe firmware binnen te halen maar toch eerst maar even een screenshot gemaakt.

De laatste keer dat het modem gereset is geworden, is bij de vorige firmware upgrade geweest. Die had ik dus 1112 uur en 39 minuten geleden gekregen Wink.


uptime
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Puma
ik heb ook ruim 1000 uur gehaald. de livebox draait bij mij nu gewoon stabiel. als sinds oktober 2005. daarvoor was het echt een ramp.
 
Jerooney
om even in te springen op die firmware.. de pagina werkt niet meer. Iemand een idee waar de meest recente versie te achterhalen is?
 
Wanabo
livebox uitzetten en weer aan zetten, als er een update beschikbaar is dan wordt ie vanzelf geinstalleerd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jerooney
ja thanks, dat is idd een optie, hoopte meer op een online versie zonder offline te hoeven gaan. maar ik heb het al gevonden. In het account menu is een link naar de software maar nu de pagina zelf nog tevoorschijn krijgen Grin
Gewijzigd door Jerooney op 27 juni 2006, 21:19
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uptime Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie