Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Retourzending Livebox
|
|
beaq |
Geplaatst op 11 July 2008, 14:46
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 11 Jul 2008 |
Heeft iemand het nieuwe antwoordnummer van Online/BNS??? Dit oude adres is blijkbaar vervallen: BNS Data Logistics Antwoordnummer 53232 3454 ZV De Meern Ik heb namelijk mijn livebox in de aangeleverde doos naar dit adres gestuurd, geen verzendbewijs ontvangen. Online mij de box in rekening brengen omdat ik niet aan kan tonen dat ik het al heb teruggestuurd. BNS geeft geen gehoor. Mijn plan is nu om BNS een biref te sturen naar het nieuwe antwoordnummer met de vraag dat kreng boven water te halen. Kan ieman dmij aan het adres helpen of tips geven? Thanks! |
|
|
beaq |
Geplaatst op 14 July 2008, 08:34
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 11 Jul 2008 |
Hi, bedankt! Nou moet ik alleen kijken of ik de Livebox terug kan krijgen en weer op kan sturen. Het is eigenlijk mijn probleem niet, omdat Orange mij destijds een doos met een verkeerd adres heeft opgestuurd, maar je om hoofpijn tegen te gaan kun je vandaag de dag beter zoveel werk voor ze doen. Thanks! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Retourzending Livebox', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
Alarm melding via Livebox | Livebox meer apparaten aansluiten | : 3 | 21 Jan 2015 |
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten | Livebox configuratie en problemen | : 3 | 19 Dec 2012 |
Livebox vervangen door Thomson | Thomson meer apparaten aansluiten | : 11 | 20 Sep 2012 |
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer | Algemeen | : 4 | 29 May 2012 |
Advertentie