obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
pas op voor CABLE1
mecheltje
Kreeg 11 juni jl een aanmaning van cable1 via tkb incasso.
Mijn adsl opleving was op29 maart 2005 aangevraagd het doe het zelf pakket dus geen monteur van Cable1 !!!
Nooit iets van Cable1 gehoord nu een aanmaning van Ç57,50 ivm het op onjuiste manier annulreren van een thuis installatie. (die ik ook niet gevraagd heb laat staan er een afspraak gemaakt is.)
Verder heb ik ook niet eerder een rekening van Cable1 ontvangen.

Je kan alleen bij tkb reageren op die aanmaning via e-mail( belachelijk)
Heb direct een mail verzonden dat ik dus geen thuis installaie heb gevraagd laat staan afsraak gemaakt en geanuleerd zou hebben.
Gelukkig heb ik alle brieven van Wanadoo nog waar duidelijk in staat dat ik met de bijgeleverde handleidingen de aansluiting kan realiseren. Verder staat er ook dat als je voor een thuis installatie hebt gekozen dat Cable1 kontact met je opneemt vlak voor de adsl oplevering( wat dus niet gebeurd is)

Ik betaal deze aanmaning niet en heb hun verteld dat ik een gerechtelijke procedure met het volste vertrouwen tegemoed zie.

Zodra ik meer weet zal ik het laten weten.

Maar voor een ieder: BEWAAR ALE BRIEVEN AANGAANDE JE ADSL AANVRAAG ZODAT JE BEWIJZEN HEBT.
Zo zie je maar weer als je niet oppast word je ganaaid bij het leven (sorry voor dit grove woord)
 
Richard
Ik zou willen zeggen dat je het best alle contracten die je aangaat kunt bewaren, ook andere contracten dan alleen adsl dus.
Bijv. die van GSM en andere telefonie, satellietaanbieders etc.
Zo heb je altijd de afspraken bij de hand en kan niemand je naaien. Gewoon die dingen bij elkaar in een ordner duwen, raken ze ook niet kwijt en je kunt altijd nalezen of het wel klopt wat ze zeggen.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pas op voor CABLE1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Advertentie