obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
SMTP: Reached connection limit to Online
wimvandorst
Mijn mail transfer agent (MTA) Postfix met relayhost smtp.online.nl heeft sinds een week of zo bovenstaande melding voor uitgaande mail. Hebben meer mensen dit, of is dit gewoon een foute melding/interpretatie en heb ik eigenlijk zelf een fout gemaakt of zo?

Complete output van mailq:


-Queue ID- --Size-- ----Arrival Time---- -Sender/Recipient-------
  094A68320D6      485 Sun Mar 22 23:41:39  root@clifton.nl
  (host smtp.wanadoo.nl[194.134.41.21] said: 450 4.7.1   : Client host rejected: Policy Rejection- Reached   connection limit to Online, retry later (in reply to RCPT TO command))
                                           donald.duck@smurfenland.com


Eerst was de melding een locale 'unknown mail transfer agent error' omdat ik inderdaad wat fout had staan, maar nu lijkt het bij Online te liggen. Of kan die melding ook op een andere manier ontstaan?

Met vriendelijke groeten, Wim van Dorst
 
wimvandorst

Quote

wimvandorst schreef:
maar nu lijkt het bij Online te liggen. Of kan die melding ook op een andere manier ontstaan?


Hier zat ik nou al de hele avond mee te worstelen: blijkbaar had ik gewoon eerder moeten posten, hier. Want hier kijken de Online mensen blijkbaar aandachtig naar: binnen een kwartiertje na het posten van bovenstaand berichtje was ineens (zonder dat ik iets heb veranderd) mijn mailq geleegd, en kwamen de testmailtjes netjes bij geadresseerden aan. Bedankt voor de 'snelle service,' Online. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMTP: Reached connection limit to Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie