obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Portforwarden met livebox
Joeyy
Hallo allemaal,
Ik heb hier op het forum dergelijke topics gelezen over hoe je moet portforwarden en heb hierbij ook die tweakers site gebruikt. Maar toch lukt het me niet want bij mij staat er niet bij geavenceerd, die firewall > nat ofzo iets.
Als jullie een screenshot/plaatje willen zien moet je dat even vragen.

Het gaat hierbij om het spel Maplestory te portforwarden.

Mvg, joey
 
rrozema
Je moet ook niet naar het geavanceerd scherm gaan om port forwards aan te maken; dat doe je in het basic menu. Voor een gedetailleerde beschrijving van wat je moet doen kun je het beste even op www.portforward.com kijken. http://portforward.com/english/router...2index.htm toont een lijst met spellen/programma's voor welke er instructies bestaan (met plaatjes) voor de livebox. De plaatjes zijn van een oudere firmware, maar de grote lijn is nog steeds hetzelfde. Ik zie echter geen spel genaamd MapleStory er bij staan. Misschien is het een sequel uit een bepaalde reeks?

En weet je zeker dat je port forwards nodig hebt? Over het algemeen hoef je enkel port forwards aan te maken voor het draaien van een server voor online multiplayer games. Ik ken dit spel niet, dus ik weet niet of het zo'n soort spel is. Maar zo niet, dan is het misschien helemaal niet nodig om forwards aan te maken.

Google bevestigt mijn vermoeden: http://forums.mapletip.com/index.php?...pid=696808
 
Joeyy
Het is al opgelost op een ander forum.
Toch bedankt voor de reactie!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Portforwarden met livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie