Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
De vriendelijkheid van Online
chaterz
Sinds maart vorig jaar zitten we weer terug bij online.
Sinds dien hebben we ook niets anders dan problemen,
met onze verbinding en met Online klantenservice.
We werden meerdere malen als wij belden asociaal behandeld.
Ook zouden ze onze onkosten vergoeden, dit hebben ze niet gedaan.
Dus ik hoop via hier toch eindelijk een keertje mijn gelijk te krijgen!
de eerste maand hadden ze ons gewoon zonder internet laten zitten Frown

rrozema
Hallo Chaterz,

Allereerst, welkom op dit forum. We zijn hier om elkaar te helpen met problemen met Online internetverbindingen. We zijn allemaal vrijwilligers die elkaar onderling helpen en je gelijk krijgen via dit forum zit er dan ook waarschijnlijk niet in. We kunnen je hooguit advies geven wat je nog zou kunnen proberen.

Maar, je hebt nog niets verteld over de aard van je problemen. Misschien als je eens begint met uitleggen wat er aan de hand is, misschien dat we er dan samen uit komen.

Er zit natuurlijk altijd ergens een rotte appel tussen, maar over het algemeen doen de medewerkers van de Online helpdesk hun best om je vriendelijk te woord te staan en behulpzaam te zijn bij je problemen. Ik vermoed dan ook dat je de oorzaak van de slechte communicatie tussen jou en Online deels bij jezelf moet zoeken. Probeer de volgende keer dat je een poging doet je probleem via de helpdesk op te lossen, voor jezelf eerst eens op papier te zetten wat je ze nu eigenlijk wilt vertellen. Verzamel alvast zo veel mogelijk gegevens op je papier die je nodig denkt te hebben. Maar het belangrijkste is: ga er eens rustig voor zitten en schrijf alleen de feiten op. Laat je niet leiden door je boosheid maar blijf kalm. En bel daarna pas weer naar de helpdesk, met een helder verhaal over welk probleem je graag opgelost wilt hebben. Hou je bij 1 probleem per keer; richt je bijvoorbeeld eerst op het oplossen van het wegvallen van je verbinding o.i.d.. En ga pas als je dat hebt opgelost, over een vergoeding beginnen. Als het goed is, vraagt de medewerker je na het oplossen van je probleem zelfs of je nog meer vragen hebt. Dat is het moment voor jou om je volgende probleem aan de orde te stellen. Dus, blijf vriendelijk, de medewerkers van Online zijn ook maar mensen.

orange07

chaterz schreef:
Sinds maart vorig jaar zitten we weer terug bij online.
Sinds dien hebben we ook niets anders dan problemen,
met onze verbinding en met Online klantenservice.
We werden meerdere malen als wij belden asociaal behandeld.
Ook zouden ze onze onkosten vergoeden, dit hebben ze niet gedaan.
Dus ik hoop via hier toch eindelijk een keertje mijn gelijk te krijgen!
de eerste maand hadden ze ons gewoon zonder internet laten zitten Frown

Belofte maak schuld, mij werdt ook van alles belooft.
Werdt ook niet na gekomen..................

Ben meer uit noodzaak gebleven, zit bij de dicht bijzijnde centrale, verhuizen geen optie.

Mja binnenkort meer opties, de kabel moet open volgend jaar.
http://www.telegraaf.nl/digitaal/3962...html?p=3,1

En als glasvezel oprukt volgend jaar hoeraaaaa

Dan is het lkr kiezen welkeGrin

chaterz

rrozema schreef:
Hallo Chaterz,

Allereerst, welkom op dit forum. We zijn hier om elkaar te helpen met problemen met Online internetverbindingen. We zijn allemaal vrijwilligers die elkaar onderling helpen en je gelijk krijgen via dit forum zit er dan ook waarschijnlijk niet in. We kunnen je hooguit advies geven wat je nog zou kunnen proberen.

Maar, je hebt nog niets verteld over de aard van je problemen. Misschien als je eens begint met uitleggen wat er aan de hand is, misschien dat we er dan samen uit komen.

Er zit natuurlijk altijd ergens een rotte appel tussen, maar over het algemeen doen de medewerkers van de Online helpdesk hun best om je vriendelijk te woord te staan en behulpzaam te zijn bij je problemen. Ik vermoed dan ook dat je de oorzaak van de slechte communicatie tussen jou en Online deels bij jezelf moet zoeken. Probeer de volgende keer dat je een poging doet je probleem via de helpdesk op te lossen, voor jezelf eerst eens op papier te zetten wat je ze nu eigenlijk wilt vertellen. Verzamel alvast zo veel mogelijk gegevens op je papier die je nodig denkt te hebben. Maar het belangrijkste is: ga er eens rustig voor zitten en schrijf alleen de feiten op. Laat je niet leiden door je boosheid maar blijf kalm. En bel daarna pas weer naar de helpdesk, met een helder verhaal over welk probleem je graag opgelost wilt hebben. Hou je bij 1 probleem per keer; richt je bijvoorbeeld eerst op het oplossen van het wegvallen van je verbinding o.i.d.. En ga pas als je dat hebt opgelost, over een vergoeding beginnen. Als het goed is, vraagt de medewerker je na het oplossen van je probleem zelfs of je nog meer vragen hebt. Dat is het moment voor jou om je volgende probleem aan de orde te stellen. Dus, blijf vriendelijk, de medewerkers van Online zijn ook maar mensen.

Hoe moeilijk is het ingodsnaam een melding te maken als wij voor de zoveelste keer bellen,
De klantenservice blijft constant dezelfde vragenlijst opdreunen
En de laatste keer was ik het zo beu en had ik het hoofdkantoor gebeld.
Daar bleken ze beter te luisteren

rrozema
Niet moeilijk, hoewel ik natuurlijk de interne systemen van Online niet ken. Dus in de praktijk zou het best kunnen tegenvallen.

Maar los daarvan; als jij zou bellen met -en let op, ik zeg niet dat dat zo is!- een heel warrig verhaal en alleen maar boos zit te schreeuwen, wat verwacht je dan dat de medewerker daar voor aantekening van maakt? Hij wordt geacht een bepaald aantal telefoontjes per uur af te werken; daar wordt zijn loon uiteindelijk op afgerekend. Het oplossingspercentage is veel moeilijker te meten dan het aantal telefoontjes. Het is hetzelfde probleem als bij snelheidscontroles: de politie beboet heel veel mensen voor een hele kleine snelheidsovertreding terwijl er veel meer en waarschijnlijk veel gevaarlijkere overtredingen van de verkeerswetten worden gemaakt. De snelheidsmeting is gewoon de makkelijkste controle en dus wordt die het meest toegepast. Dat dat niet eerlijk is en vooral ook niet het beste rendement oplevert wordt door 'hogerhand' voor lief genomen. En jij bent er, als slachtoffer, de klos van.

Je hebt bijna de juiste actie ondernomen door het hoofdkantoor te bellen. Eigenlijk had je een klachtenbrief moeten schrijven. Pas wanneer er voldoende geklaagd wordt (en dan heb ik het alleen over 'officiƫle' klachten) kan het besef doordringen dat er iets aan die methode gedaan moet worden. De afzonderlijke helpdesk medewerker (of agent) kan er niets aan doen dat hij volgens deze regels moet werken.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De vriendelijkheid van Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 Mar 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 Sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 Aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 Jul 2019
Advertentie